hallo, ik heb even een vragje aan mensen die een bugaboo hebben! ik heb een bugaboo en vind hem perfect. nu is alleen spruit nr 2 al onderweg en ik vraag me af wat ik moet doen. kan een kindje van 20 maanden op het plankje met het stoeltje erachter of is het beter om toch een duowagen te kopen. vind dat namelijk een beetje zonde! want die bugaboo koste genoeg! thanks!
Ik vind de bugaboo echt een super wagen! alleen dat plankje erachter vind ik echt niet fijn,ik kon er in ieder geval niet recht achter lopen en vond dat behoorlijk irritant....dus toen hebben we maar een duowagen aangeschaft...maar deze is veel zwaarder om te rijden,als ik alleen ben met Roos pak ik altijd de bugaboo hoor!
Ze kan het wel,maar wil het niet,ze wilde er steeds af of tegaan lopen...maar ze blijft jammer genoeg niet bij me,en zet het op het hollen....( leuk spellentje....) En in de duowagen geef ik haar rozijntjes en ze blijft lekker zitten...
Wij hebben de bugaboo ook, maar hebben toch ook een duowgen aangeschaft. Mijn zoontje blijft echt niet op zo'n plankje staan/zitten. Blijf de bugaboo wel gewoon gebruiken, zal ook echt wel eens alleen met de jongste gaan lopen.
Hier hetzelfde, een duo-wagen. Dat plankje is veel te groot om er zelf nog fatsoenlijk achter te lopen. Daarnaast blijft Jasmijn er echt niet op staan. Wij hebben een duo-wagen gekocht (achter elkaar van Topmark) en ik ben er helemaal blij mee! Hij heeft z'n geld dubbel en dwars terugverdiend! Als we samen zijn gebruiken we de bugaboo en een losse buggy, want uiteindelijk is dat toch wel het fijnst!
Ja, maar die kan je toch ook gewoon blijven gebruiken? Je gaat toch ook wel eens alleen met de baby weg of dat je partner meegaat en de oudste in de buggy gaat?
ja maar het is een wagen van bijna 1000 euro. dus die zou ik liever fulltime gebruiken ipv een nieuwe wagen te kopen!