Ons meisje is nu 16 maanden. Ze krijgt voor kerst al little people, een baby born en een keukentje. Duplo heeft ze ook al. Ik zou zo graag nog wat "doe" speelgoed erbij kopen. Dus niet iets van op een knopjes drukken en kijken maar iets waar ze echt mee kan spelen. Puzzels heeft ze ook al in overvloed trouwens. Iemand een idee?
wascokrijtjes? En mijn dochter speelt nog heel veel met dit ding: IKEA | Spelen | Speelgoed | MULA | Stapeltoren Vind het verwonderlijk dat ze er zo lang mee bezig kan zijn soms haha.
Ik zag net bij bart smit de blanket time iggle pigle van in de droomtuin. Die lijkt me ook wel erg leuk (maar wel duur....)
Milan is nu 17 maanden en hij is al een paar maanden zoet met een spelletje. Ik weet even niet meer hoe het heet (volgens mij iets van Elephant), maar het is een olifant die vlinder omhoog blaast, die je dan op moet vangen met een schepnetje. Hij giert het echt uit als 'ie begint te blazen. Het is eigenlijk wel vanaf 3 jaar, maar Milan vindt het echt geweldig.
Een poppenhuis misschien? Sinds kort heb ik zo'n kinderklei set (van die nep Play-Doh), waar ze allemaal vormpjes mee uit kan steken, het plat kan rollen, sliertjes mee kan maken etc. Dat vindt ze erg leuk en ze is er lang mee bezig. Er staat wel op dat het pas vanaf 3 jaar is, maar die fase van alles in haar mond steken heeft ze toch al gehad. Oh ja, en een theeserviesje. Dan doe ik een beetje water in het theepotje en dan heeft ze me toch een lol, gaat al die kopjes vullen, met lepeltjes roeren etc. @Linda, oh, ik weet wel welk spel jij bedoeld, ook geen idee hoe het heet, maar ik ken wel iemand die dat heeft. Ik zal het onthouden, misschien hier ook wel een succes.
Potloodjes? Van die extra dikke, redelijk zachte, zodat ze er makkelijk mee kunnen tekenen. Hema heeft heel fijne, alleen (jammer genoeg) geen bijpassende puntenslijper. Zijn nog uitwasbaar ook. En zijn niet giftig, maar smaken wel vies, dus ze leren het vrij snel af om ze in hun mond te stoppen! Ons jochie is heel blij met al z'n Little People spulletjes (heeft de boerderij en een kerststal, dus heel veel dieren). En met auto'tjes. En sinds kort ook met een theeserviesje (ook Hema): houten kop&schotel met theezakje, theepotje, suikerpotje. Overigens net zo blij met wat tupperware en houten pollepels... Maar favoriet blijven: pussel make en boeke lese. Hij heeft hiervoor een eigen zithoekje, tafel+stoeltjes+bankje, van de Trendhopper.
Deze toren heeft mijn zoon ook en kan er idd een hele tijd mee bezig zijn! Toren opbouwen en weer omgooien en dan weer opnieuw beginnen Deze toren is altijd in trek hier.
Hoi Een puntenslijper voor hema krijtje is te halen bij een betere boekenzaak waar ze ook papier enz verkopen. Want de potloden zijn echt super.