Ik zoek een topic :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door JosieJ, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Een poosje geleden ( denk een maand of 4?) opende hier in de lounge iemand een topic over dat ze trots was en iets wilde showen. Ik dacht dat er in de titel iets met trots stond in elk geval...
    Afijn, het ging om zo'n mobile met stoffen sterren die ze zelf gemaakt had, er zat een foto bij, nou stond het kamertje ook op de foto, en ik vond het zoooon leuk kamertje qua kleuren ( donkerblauw, wit, zilver ?) op een muur zat donkerblauw of zwart ruitjes/blokjes behang...
    Nou, een beetje vaag verhaal misschien maar wie weet van wie dit topic was ;):D

2. Leentje21

Leentje21 Bekend lid

1 feb 2011
    690
    0
    0
    show je babykamer, staat bij babyuitzet.. ik heb het kamertje er inderdaad tussen zien staan :)

3. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Oh staat ie daar ook? Want het topic stond toen zeker weten in de lounge, maar het ging toen ook om die mobile... Ik ga even kijken of ik het tussen al die babykamers kan vinden ;)

4. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Zoek zoek:)

5. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Ik weet precies welke je bedoelt... Ze had mooie dingen gemaakt... Vond ik toen ook. :D

6. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Heb je destijds zelf gereageerd op dat topic? Want dan kan je zoeken op je eigen forumnaam en dan komt 'ie vanzelf naar boven...

7. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Nee helaas :)...

8. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
  9. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Jaaaa, ander topic maar dezelfde foto's! Thanx!!

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je kan ook heel makkelijk in Google zoeken om topics te vinden;) intypen zwangerschapspagina en dan wat kenmerken van het topic, komt ie geheid naar boven ;)

Deel Deze Pagina