waterpokken en calendulan emulsie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Duckie, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Mijn dochtertje van 13 maanden heeft waterpokken en ze staat echt helemaal onder. Ze gaat nu iedere dag in een havermoutbadje en ik heb Calendulan Emulsie van VSM gekocht. Kan iemand mij zeggen voor welk stadium van de waterpokken ik dit kan gebruiken. Mag ik dit ook al op de blaasjes met vocht smeren, of is het alleen voor ingedroogde blaasjes als er al korstjes opzitten?

Ik heb me rot gezocht op deze site, in de bijsluiter en via google, maar ik kan er niet achter komen. Of is het nu zo'n domme vraag :oops: ?

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik dacht dat wij het gewoon overal op smeerde, was zo vreselijk zielig! alleen als het open is, dan dacht ik niet. weet het niet meer zeker. als je denkt dat het niet meer erger kan dan trekt het weer weg! sterkte.

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben het gaan gebruiken toen Britt de waterpokken kreeg en vond het geweldig helpen. Britt ook trouwens ;)

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    mijn zoontje heeft het pas gehad en gebruikte het gelijk en ook een flink havermout badje. suc6 en beterschap

5. babs1980

babs1980 Actief lid

2 nov 2006
    378
    0
    0
    Hier zijn de waterpokken bij allebei de kids bijna weg.
    Wij hebben gelijk vanaf het begin gesmeerd, en het werkt super!
    verder zou ik wel niet te vaak ik bad doen, en de huid zoveel mogelijk droog houden, dan droogt het eerder uit en zijn ze er eerder vanaf!

6. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Babs1980: Het havermoutbadje zou er juist voor moeten zorgen dat de waterpokken eerder in zouden drogen.

Bedankt voor de tips! Ik heb ook het idee dat de calendulan emulsie goed werkt.

Deel Deze Pagina