Mijn dochter sliep sinds 3 weken eindelijk hele nachten door, wat was dat heeeeeerlijk! Maar nu kan ze sinds een weekje staan en doet dit dus ook in bed. Om de paar uur wordt ze huilend wakker en staat dan helemaal verdrietig te zijn in het hoekje van haar ledikant (aaah). Als we haar dan weer neerleggen is het brullen geblazen, maar ze valt uiteindelijk wel weer in slaap. Ik weet wel dat dit een fase is, maar hoe lang duurde dit ongeveer bij jullie kindjes?
bij mij duurde het wel even. Sowieso een hele slechte slaper hier. werd pas met 9.5 maanden niet meer om de 2 uur wakker. Nu wordt ze af en toe nog 1 x pn wakker.. en dan staat ze idd ook zielig te doen in haar bedje haha..
Die fase duurt hier al ruim 3 maanden! Wil je niet ontmoedigen hoor. Nu is het wel zo dat ons mannetje wel steeds meer gaat zitten in zn bedje, maar zelf weer in slaap vallen is nog wel heel erg moeilijk.
*Slikt en pinkt even een traantje weg* Poeh, varieert enorm dus! Nou ja, we zien het wel. Op een dag zal het minder worden Bedankt voor jullie reacties!
aaahh Felio, houd moed. Er zullen haar hele leven van dit soort fasen komen. Als mijn zoon in een fase zit die erg vermoeiend is, kan ik mijzelf goed troosten met de wetenschap dat het overgaat en dat hij er niet veel aan kan doen. Succes ermee!!
niet zo lang, weet het eigenlijk niet eens precies...hij gaat wel altijd sowieso gelijk zitten als ie wakker wordt, maar is een buikslaper dus gooit zichzelf (als ik stiekem gluur) gelijk weer neer en slaapt verder.. het gaat over....
Die fase duurde hier 2 weken, meneer ging staan maar kon zelf niet meer gaan zitten. Moet er wel bij zeggen dat hij toen nog een spreidbroekje had, zonder dat ding kon hij prima zelf weer gaan zitten en liggen.