Ik weet niet wat ik ermee aan moet..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door prrrsam, 9 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Mijn dochtertje drinkt sinds een week erg onrustig aan de fles, ook drinkt ze de flesjes maar voor 2/3e leeg (ze krijgt er 5 van 165CC en ze is 5,5 kilo). Ze is ook erg hangerig en slaapt veel. Sinds een paar dagen heeft ze ook moeite met haar ontlasting, dat komt om de dag en dan ineens een enorme luier met zalf-achtige poep (sorry). Ze heeft geen koorts.. Volgens mij heeft ze ook pijn in d'r buikje, maar ze is huilt bijna nooit en nu huilt ze echt soms met enorme tranen (als in dat het haar dwars zit) Maar ik vertrouw het helemaal niet..

Ik heb alleen geen idee wat ik nu moet doen :(. De huisarts had voorlopig nog geen plek.. en het CB vertrouw ik helemaal niet wat dit betreft. Zal ik het nog een dag aankijken en dan maar naar de huisartsenpost gaan?..

2. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik zou eisen bij de huisarts om een afspraak. Is toch raar dat er voorlopig geen plek is voor zo'n kleine baby?
    Gewoon gaan hoor, desnoods inderdaad even langs de huisartsenpost:)

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Wat een huisarts! :S mijn huisarts heeft een x een volwassen man opgebeld met de melding dat hij de dag daarop langs moest komen omdat er iets "dringends" was tussen gekomen. dat was dus mijn baby! voor mijn huisarts is een baby veel dringender dan volwassen mensen!

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    De huisarts heeft voorlopig geen plek :$ ?! Schandalig! Jij kent je kindje ondertussen beter dan wie dan ook.... Ik zou gewoon plek eisen en anders idd de HAP, maar die zullen je uiteindelijk wel weer terugsturen naar de HA.
    Ik mocht met onze dochter van 8 weken 'even' tussendoor komen!

5. mamavanjill

mamavanjill Bekend lid

8 okt 2009
    641
    0
    0
    het klinkt mij erg bekend in de oren, Jill heeft ook regelmatig last gehad van verstopping. Dan was ze ook neit lekker in haar vel en dronk / at dan ook erg slecht. Toen ik op een gegeven moment aan de pap ben gegaan smrogens doe ik er 2 schepjes buikjespap van Nestle erdoorheen. Werkt nu erg goed. heb nergens last van.
    Ik zou toch weer gewoon opbellen hoor! En anders cb bellen voor informatie, ik heb wel veel tips van hun toen gehad...

6. Kelly1771

Kelly1771 Actief lid

28 dec 2008
    335
    0
    0
    Zuid Holland
    Precies wat iedereen hier zegt . . . Niet normaal !Van mijn ha mogen mijn Zoontje en ik altijd komen ! zonder afspraak .gewoon erop staan! Maar over dé huiltjes :Mijn Zoontje had ook last hij huilde ook dé laatste week zomaar en had af en toe niet echt noemens waardig iets in zijn luier en sinds gister heeft hij alles eruit ' sorry'Hij spuugdé zelfs die zelfde dag een mondje! Dat doet hij nooit 4e x misschien sinds hij geboren is!. Ook toevallig De hiervoor genoemde buikjes pas tussendoor gegeten.Misschien hielp dat ook mee.Hoop dat je kleine zich ook gauw goed voelt:)

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Dat jouw huisarts niet helemaal spoort lijkt me duidelijk :$
    Het klinkt een beetje als verstopping. Als je niet naar het CB wil, kan je ook even met ze bellen. Er is altijd een verpleegkundige die aan de telefoon zit. Als je het echt niet vertrouwd gewoon naar de HA post gaan.

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Nou dat klinkt als een verstopping. Je kan wat extra water geven zodat de ontlasting wat zachter wordt. Van VSM heb je Cinababy wat zorgt voor zachtere ontlasting en dat het regelmatig komt, misschien is dat een idee.
    Wat een stomme HA heb je zeg! Wat denkt ie wel niet, je hebt een baby?!? Ik krijg hier altijd voorrang! Gewoon HAP bellen!

Deel Deze Pagina