mn meisje begint weer hongeriger te worden!

Discussion in 'Flesvoeding' started by emmie, Nov 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

hallo,

tijdje terug had ik ook al een topic hier over mn dochter die heeeel hongerig is!
    ik ben inmiddels helemaal over op flesvoeding, en nu ook op de forte voeding voor hongerige baby's!
    Dat ging tot nu toe heel goed, ook steeds wel voldoende tijd tussen de flessen, alleen begint ze nu toch wel weer heel onrustig te worden na de fles, en komt ook weer steeds sneller, gisteren zelf een keer net krap 2uur ertussen! ze krijgt nu 5x 150 + 5 en een beetje nutriton voor het spugen en een beetje extra water.
    gister avond heb ik zelfs al de laatste fles 180+ 6 gemaakt.
    maar heb geen idee of ze dat al mag hebben, moet donderdag 11nov naar het cb, dus dan zullen we zien hoeveel ze is gegroeid nu de laatste keer was ze nog geen 4kg en dat is ong 3 weken geleden dus dan zal ze nu vast nog niet op 5kg zitten denk ik!
    lastig hoor die hongerige baby's!

liefs Emmie

2. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Over het algemeen kun je stellen: gewicht x 150 en dat delen door de aantal voedingen. Dat is ongeveer wat ze mogen hebben per fles. Iets meer mag best hoor. Dat hebben ze mij tenminste verteld. Onze zoon is ook zo'n hongerlapje haha. Wij gebruiken ook voeding voor hongerige baby's.

3. abbey

abbey Actief lid

Aug 23, 2007
    466
    0
    16
    ja hier nog een hongerlapje :) ze krijgt nu 6 flessen van 165 cc..niet alles gaat helemaal op..dus blijf nog mooi onder die 1000 cc... wij moeten ook 11 nov weer naar t cb..laatste keer woog ze 3310 gram en dat was 26 okt..dus ook ongeveer 2 weken ertussen..dus verwacht dat ze tussen de 3,5 en de 4 kilo zit...

hoe heb jij die 6e fles afgebouwd? wat is je voedingsschema? weant eigenlijk moet ik ook (tenminste dat staat op t pak,) naar 5 flessen...of is ze daar nog te jong voorr?

4. emmie

emmie Niet meer actief

@ abbey: Isa kreeg eerst 6 flessen van 120, maar zodra ik doorhad dat ze daar niet genoeg meer aan had, ben ik 165 gaan geven en toen ook gelijk naar 5 flessen omdat ze anders indd te veel krijgt.
    Maar dat ging eigenlijk wel een beetje vanzelf, want toen was ze wel weer een tijdje tevreden, maar ja nu moeten we weer wat anders gaan verzinnen!! pfffffff

5. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Abbey: Ik zou nog niet afbouwen hoor naar 5 flessen, ze is nog best jong.
    Onze zoon krijgt 5 x een fles van 150+5 en s'nacht skomt hij ook nog tegen 3/4 uur, dan krijgt hij 90+3 of 120+4. Het lukt nog niet om de fles van de nacht eraf te krijgen.

6. lara01

lara01 Lid

Nov 9, 2010
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang doet ze over de fles?

7. emmie

emmie Niet meer actief

nou zeker weten lang genoeg! ik zit toch meestal zeker 20 tot 30min met haar aan de fles, heb er ook wat jbp in dus ze moet er zowiezo wat harder voor werken.
    moet morgen nr het cb voor de eerste prikjes, dan vraag ik gelijk wat advies, ze krijg nu 180 +6 met af en toe nog even een fles 165+ 5 ertussen door. gaat tot nu toe prima, maar geen idee of ze dat al mag hebben zoveel. Maar ja heb zoiets van als zij het er goed op doet........waarom niet!

Share This Page