kma en vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door peekaboo, 29 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

beste voedingsdeskundige
    mijn kleine man heeft zware kma en reflux, hij is nu op de nutramigen AA gezet sinds donderdag avond , hij heeft al veel minder last maar blijft soms nog krampaanvallen hebben , moeten de darmpjes nog wennen ? of waren deze geiriteerd en moeten ze nog genezen ? of is dit normaal ?

ook heb ik een vraag over het indikken , nutriton is geen optie (zware krampen ) nu heb ik gelilact maar ook dit is niet goed . is er nog iets anders waar ik de voeding mee kan indikken ?

hoor het graag alvast bedankt

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hallo,
    de darmpjes moeten inderdaad nog wennen aan de verandering in de voeding. Dit kan enkele dagen tot twee weken duren. Misschien kun je johannesbroodpitmeel van de natuurvoedingswinkel proberen. Bij krampjes is het altijd belangrijk om het heel rustig op te bouwen.
    Groetjes, Petra

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dank je wel voor het antwoord het gaat met de dag beter en beter , hij kan al terug lachen ipv enkel te huilen en hij heeft terug regelmatig ontlasting . ik ga eens een bezoekje maken naar de natuurwinkel !

4. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi,
    Fijn om te lezen dat het met de dag beter gaat!
    Groetjes Angelique

Deel Deze Pagina