gisteren is het de hele dag goed gegaan en savonds begon hij weer...dus het lijkt me niet iets waar hij constant last van heeft..misscien dat het toch bij zn 8 weken sprongetje hoort dan, want die is ook bijna over..als hij het vandaag nog veel blijft doen ga ik morgen met m naar de dokter..
marieke 1988: jij zit dus ook al te denken aan de 8 weken sprong haha... ik namelijk ook al, ze sliep altijd erg goed en nu sinds een dag of 2 slaapt ze erg onrustig en veel korter dan normaal, het lijkt ook of ze ineens veel meer ziet en kan. en gisteren weer bijna niet gehuild tijdens het drinken! ik weet het soms ook niet meer, en wil niet meteen denken dat mijn meisje het ergste heeft, maar dat is soms zo moeilijk.....zo zielig als ze dan moet huilen. maar morgen naar het cb, ook voor de 1e prikjes, hopelijk heeft ze daar dan niet zoveel last van! zou makkelijk zijn als er een gebruiksaanwijzing bij geleverd werd!
moorske: mijn zoontje heeft de 8 weken sprong volgensmij sinds gisteren achter de rug..het heeft ruim een week geduurd hij sliep ook heel slecht enzo vooral overdag! Ik was bijvoorbeeld toenet weer helemaal verbaasd dat ik m zomaar in de box kon leggen zonder dat hij ging huilen om mama, dat was al lang geleden en idd de hele tijd naar de handjes kijken enzo en knuistjes sabbelen en ik doe dat ook idd wat jij zegt, zodra hij huilt en ik weet niet wat het is denk ik ook vaak dat het erg is en zou ik het liefst zo op de stoep staan bij de HA, gewoon om zeker te weten dat er niks aan de hand is succes morgen bij het CB, lijkt me ook echt verschrikkelijk om dat te moeten aanzien..mijn zoontje moet er volgende week aan geloven
kom net van het cb af, en zij weten het ook niet zo wat het kan zijn! afgelopen 7 flessen is het goed gegaan, dus misschien inderdaad gewoon een sprongetje! maar dinsdag is er bij ons een weeguurtje en als ze het dan nog doet dan komt ze thuis kijken hoe ze de fles drinkt, dan kan ze het ook zien! dat is wel fijn dan.....even afwachten dus!
nou ik ben heel benieuwd! het is hier ook opeens minder geworden Daan drinkt weer vrij goed de BV...alleen geef ik m normaal savonds altijd rooibosthee tegen de krampjes en die wil hij nu opeens ook niet meer...dus dat laat ik meestal dan maar een beetje zitten, heb liever dat ie zn BV goed drinkt ik denk idd dat het met het sprongetje te maken heeft..want die is hier nu net voorbij (gelukkig, pffft )