Hoe lang mag een baby(5 maand) last hebben van diarree?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi,
    vorig weekend had ik een buikgriepje, mijn darmen waren behoorlijk op de hobbel. Blijkbaar heb ik mijn dochter(5 maand) aangestoken, want sinds zaterdag is zij niet lekker. Ze was zondag heel erg aan de diarree, vandaag ook wel, maar wel wat minder. Heb zondag echt heel veel luiers verschoont. Gelukkig heeft ze geen koorts en wil ze wel haar flessen. Ook zorg ik dat ze tussendoor ook voldoende vocht krijgt dmv een paar hapjes fruithap en/of een beetje waterige roosvicee tussen de voedingen door.
    ze slaapt wel heel erg slecht overdag, normaal slaapt ze zo van 12:30 tot 15:00, maar nu houd ze het vol tot zo 14u. Ze zit wel alsmaar in haar oogjes te wrijven. Gistermiddag heeft ze elke keer een uurtje geslapen. Vandaag helemaal amper geslapen, nu is ze eindelijk op de bank in slaap gevallen na een huilbui. Ik ga er maar een beetje in mee, ben hele dagen thuis, dus de hazenslaapjes laat ik maar voor wat het is.

Hoe lang mag dit duren bij baby's? een dag of 4?

Ps; na de fles van 20:00 en s'nachts(krijgt laatste fles om 23:00) slaapt ze perfect.

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zo lang ze haar flessen gewoon goed drinkt kun je het wel afwachten, al moet het wel minder worden per dag!
    Zou gewoon iedere fles wat extra water doen, is allemaal meegenomen. Als de diarree de hele dag door veel blijft zou ik misschien wel even overleggen met de huisarts...

Deel Deze Pagina