Ik was na de zwangerschap 2 keer ongesteld geworden zonder de pil. Het was wel wat heftiger dan ik gewend ben maar het viel opzich wel mee. Nu ben ik een maand geleden weer aan de pil begonnen, en doordat ik hem 2 keer vergeten was (moet nog ff weer wennen ) kreeg ik een doorbraakbloeding. Ben gewoon door blijven slikken trouwens. Maar die doorbraakbloeding is nu al anderhalve week aan de gang en echt mega heftig. Véél bloed, véél buikpijn en ik heb nog niet het idee dat het ook maar iets minder wordt. Ik denk dat ik morgen voor de zekerheid maar even de huisarts ga bellen, maar ik ben benieuwd of er misschien meer zijn die hier last van hebben/hadden?
Ik kan je er niet mee helpen want ik slik geen pil, het lijkt mij echter wel verstandig even contact op te nemen met de huisarts. Groetjes Anita
Zover ik weet hoort een doorbraakboeding niet zo lang en hevig te zijn, dus kun je beter ff voor de zekerheid contact opnemen met de huisarts.
ik begon meteen na een week of 3 weer met de pil en daardoor leek het of ik weer ging vloeien zo erg...mijn huisarts zei dat het door de pil kwam. maar jij bent later begonnen en ieder mens is anders dus ik zou toch even bellen! sterkte
pff..ik heb nu mijn 2e strip geslikt en 3 dagen voor de laatste begon het al! En ind. Lijkt wel of er een bom is ontploft! Maar ergens kan ik me nog herinneren van vroeger dat het 3 strippen kost om je lichaam eraan te laten wennen? Hoop het, want dit is niks! Heb hem voorheen op aanrden van de gyn een jaar lang doorgeslikt en wilde dat nu weer, maar dan wil ik eerst dat alles normaal gaat! kus chago miek (hihihi)
Doorbraakbloedingen kunnen erbij horen (de eerste 3 strippen) maar als jij zoveel last hebt en je zorgen maakt dan gewoon even contact opnemen met je ha.
Oei lijkt me helemaal niet zo goed bij een doorbraakbloeding zo heftig en helemaal geen anderhalf week. Misschien toch even na de HA.
Thnx meiden. Heb vanmorgen maar ff gebeld en de huisarts maakte zich nog niet zozeer zorgen. Heb wel ff op m'n ijzer moeten laten prikken ivm kans op bloedarmoede en moet nu stoppen met de pil tot het bloeden gestopt is. Dus afwachten maar weer!