Welke kleren in buikdrager houden baby warm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Druif, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

wat trekken jullie de kindjes nu (maart) aan in de buikdrager, zoals de Baby Bjorn, Chicco of Topmark? Ik wil hem deels onder mijn jas dragen, die er als het ware omheen slaan. Is voor mijn kleintje (5 weken oud) dan nog een jasje nodig? Mutsje ben ik in elk geval wel van plan.

Dank voor de tips vast!

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik zou wel een jasje aandoen, want als je jas toevallig openwaait ofzo is het wel erg fris met deze wind. Of je moet een jas hebben die je om hem heen dicht kunt knopen of ritsen...

Ik vond het persoonlijk erg lastig om Jelle in de babyBjorn onder mijn jas te hebben. Je kunt zelf niet met goed fatsoen een sjaal aan want die zit steeds in de weg, en doordat het hoofdje er bovenuit komt waait het nog koud over je borst ook... (wat weer erg vervelend is als je BV geeft)

Wel een andere tip, doe een (te) lange broek aan want die kruipt omhoog met als gevolg blote beentjes. Is ook niet fijn.. Ik deed de broek altijd in de sokken, en schoenen aan. En misschien is een (dun) sjaaltje een idee, anders waait het misschien koud door zijn nekje heen...

:confused: Als ik dit zo lees kun je beter thuis blijven... :) :)

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    mailotje onder de broek, en als je hem onder je jas doet lijkt een vestje (met capuchon) me genoeg
    en misschien lekkere slofjes of schoentjes

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) Ik zat te twijfelen of ik "het malliotje" zou noemen, maar ik heb het niet gedaan... Mijn zoon krijgt geen malliot aan! ( Zei ze stampvoetend en gekscherend) :) :)

5. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier ook een maillot onder haar broekje, plus een extra paar sokken. Verder een mutsje en haar jasje. Draag Fenna overigens niet onder mijn jas hoor.

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hahaha, nou de mijne wel hoor, hij heeft er 2, een met een aap en een met een beer op zijn kont ! gewoon stiekem aandoen, kan altijd zeggen dat het kniekousen zijn......(en als er een broek over zit niemand die het ziet.... )

Deel Deze Pagina