Hey Mariek, wat ontzettend leuk voor je dat je zwanger bent! Heel hartelijk gefeliciteerd! Fijn dat het al weer zo snel raak is. Ik hoop echt voor je dat je toch een beetje kunt genieten, ook al zul je je vast nog wel eens onzeker voelen door je eerdere slechte ervaring. Bedenk maar de meeste zwangerschappen goed gaan na een miskraam. Ennehhh hopelijk heb je nu even een tijdje geen last van pukkeltjes meer. Nogmaals van harte! Liefs, Marla
Zo ontzettend bedankt allemaal, jullie zijn stuk voor stuk dikke schatten. Ga morgenochtend even bloedtestje doen voor de zekerheid en volgens mij kan ik dan 's middags bellen..... Kussies!
Oh en Marla, ik zit er alweer helemaal onder, net als vorige zwangerschap, vriendje is druk bezig met rugkrabben de hele avond, hihihi
Heeee Marieke, wat fijn dat je zo'n goede bloeduitslag had. Alweer gefeliciteerd! En wat die pukkels betreft: had zo gehoopt dat je er nu even vanaf was, maar het is voor het goede doel, moet je maar denken. Kan je vriend lekker krabben, hihi Geniet ze en een dikke knuffel, Marla