Ik heb heel veel dorst

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door CreaLinda, 7 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Sinds Florine er is heb ik echt heel veel dorst.
    Ik vroeg me af of dat kan komen door de borstvoeding die ik geef.
    Ik kolf ook heel veel omdat ze in het ziekenhuis ligt en dan kolf ik veel meer dan zij zou moeten drinken.

Als het dat nou niet is ga ik even langs de huisarts, want veel dorst hebben is ook een kenmerk van diabetes.

Linda

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik had zo vlak na de bevalling ook heeeel veel dorst. Ik zweette dan ook vreselijk (weet niet of jij dat ook hebt). Ook nu heb ik nog wel eens dorst maar wel in mindere mate.
    Neem je ook wel voldoende tijd om even iets drinken ?
    Anders idd even naar je huisarts. Je suiker is zo geprikt.

3. Sijke

Sijke Bekend lid

Combinatie van factoren, denk ik!
    Net na de bevalling, borstvoeding geven en veel in het ziekenhuis zitten, daar is het warm en droog qua luchtvochtigheid.
    Dus gewoon flink blijven drinken.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Heel gebruikelijk na een bevalling. Vaak heb je zo'n 1-1.5 liter extra nodig na een bevalling.
    Zorg dat je voor je gaat voeden of kolven een flink glas water, of zo'n drinkfles onder handvereik hebt.

5. Female

Female Niet meer actief

Is normaal hoor, ik had het ook, liters en liters gingen er naar binnen! :)

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik heb het eigenlijk nog steeds, mijn waterflesje en ik zijn onafscheidelijk ;).

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dost haha breek me de bek niet open, ik kreeg ook altijd een accute aanval van dorst zodra ik Dano net lekker had aangelegd. schaaaaat, ja hoor ik haal al een glas water. haha ik vond het erg vereveldn, eigenlijk wel logisch je produceert nu vocht voor je kleintje, maar dat gaat er wel bij jou vanaf, daarbij verlies je de eerste weken enorm veel hormonen door jawel vocht dus dat zul je moeten aanvullen. ik deed op een gegeven moment eerst een glas drinken, dan weer een nieuwe inschenken en dan pas gaan voedden. ik dronk makkelijk 4 liter per dag, als het niet meer was

8. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    hier precies hetzelfde, ook ik had (en heb nog steeds) een nieuwe relatie..... die met een fles water ;)
    ik zou me niet te veel zorgen maken dus... idd een liter of 4 haalde ik ook met gemak!

Ohja en dat je meer kolft dan je kindje drinkt... er is nog geen balans ontstaan tussen de hoeveelheid melk die je moet produceren en je kindje drinkt... komt vsn zelf...

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik drink me ook te barsten. Zo gauw Marijn aan de borst ligt krijg ik een droge mond. Ik drink gemideld op een dag zo'n 3,5 lite denk ik. En dat voor iemand die altijd maar net aan 1,5 liter per dag kwam.

10. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Hier nog een hoor. Ik dronk voor mijn bevalling met pijn en moeite amper een liter (ik weet het heel erg slecht) en nu zodra ik haar aanleg krijg ik enorme dorst. Drink echt veel nu ik bv geef.

Deel Deze Pagina