k ben er wel erg benieuwd naar wie der ook een beetje last heeft van nesteldrang. k zat me hele zwangerschap al te denken wanneer k der last van zou krijgen haha ben namelijk erg lui k kwam altijd thuis van het werk en ging op de bank zitten en had gewoon nergens zin in alleen maar serie's kijken. maar sinds een weekje zo gauw k wakker wordt begint het al afstoffen stofzuigen dweilen heb zelfs alle ramen in huis gelapt alle hoekjes in huis moesten heb zelfs bank en de kastjes aan de kant geschoven haha en dan denk k van hehe nu ff me favo serie kijken maar nee hoor halverwege ga k op de babykamer verder heb de kasten nu al 5x opnieuw ingepakt en de volgende dag denk k van nee k vind het niet goed zo pff wordt er eigenlijk wel een beetje gek van me vriend mag geen broodkruimel meer laten vallen of k zeg al van kun je het nou nie eens netjes houden zit ie me met van die zielige oogjes aan tekijken van heb k iets laten vallen dan k zat me erop te verheugen maar als k wist dat het zo erg was nou nee sorry hoor lang verhaal moest ff van me af zeuren groetjes marline
tja ik heb er wel van gehoord, maar heb het bij mijn vorige zwangerschappen nooit gehad. maar verschilt weer per persoon denkik
Ik ken het ik heb er dus ook heel veel last van en ik heb dus de opdracht om het zo rustig mogelijk aan te doen, Ik zit dus heel vaak op mijn tandvlees te bijten om maar niet het hele huis een goede schoonmaak beurt te geven hihihihi
Ik heb er wel last van, maar geen puf of zin in om er wat mee te doen. Conclusie: ik irriteer me rot aan al die klusjes die ik nog gedaan wil hebben!
Hahah ja , net als Renate, kan ik nu ook niet veel meer.. en irriteer ik me mateloos aan dingen die ik eigenlijk nog wil doen, maar niet kan. Ik zie ook echt vanalles liggen , terwijl het normaal me niet zo interreseerd. Ik had er vanaf week 37 last van.... en nu af en toe nog steeds.
Ik heb de neiging wel maar niet de puf. Zit al weken tegen het lappen van de ramen aan te hikken. Doe alleen het hoogst noodzakelijke zoals stofzuigen, dweilen en de wc enzo. Komt misschien ook wel doordat ik vanaf 8 weken alleen maar heb gekotst tot week 21 en nu ontzettend veel last van m'n bekken/banden heb. Kan niet meer lang staan of zitten, laat staan me inspannen in het huishouden. (als ik wel wat doe loop ik er als een gekreukelde krant bij en moet ik een uur bijkomen op bed) Maar gelukkig heeft m'n mannetje (uit zich zelf) van de week de hele badkamer uitgesopt met bleek, het ziet er weer als nieuw uit! Zo af en toe komt moeders me ook ff helpen, dus het blijft wel netjes. Maar misschien dat ik op het eind wel weer gestoken wordt door een werkbij Groetjes Suus