Aangezien onze grote knul alweer 15 maanden is! hahaha Vond ik het tijd voor een iets gezelligere kamer dan die saaie baby kamer! Dus ben vanmorgen ff aan de slag gegaan! Tijn slaapt vanaf nu in een vissenkom! Gaaf he! wil nog wat assocoires erbij kopen, maar dat komt later wel! kus miek
Wat een leuk idee.. zo heb je iedere keer iets leuks voor een andere leeftijd. enne hoe vond hij het zelf? kzie dat hij ook op de foto staat
hihi thx! ben er best trots op! Tijn is gek op vissen, vandaar vissen. Hij roept de hele tijd : vischhhh! Denk dus dat hij het wel leuk vind! hihihi Hebben ook achter de kasten en het bedje gedaan, zodat als hij volgend jaar een "normaal" bed krijgt, daar ook visjes zitten! en we nog eens zijn kamertje kunnen veranderen. hebben het wel bij 1,5 muur gehouden, anders is het te druk! kus miek
Het zijn stickers! Een compleet pakket, met 70 stickers! En niet van die plastic, glimmende, maar gewoon mooie matte muurstickers! je voelt niet een seen randje als je eroverheen wrijft! Je kan ze per thema kopen! Erg leuk! Die strepen op de muur zijn overigens wel gewoon geverft hoor! Dat hadden we al.
moet je hier ff kijken! Ook voor meisjes en zeker veeeeel met roze en princessen! http://www.kidzlifestyle.nl/shop/produc ... kamer.html Is niet goedkoop hoor, maar wel veel en super kwaliteit! kus miek
Leuk zeg, en wat lekker fris, met die vissen. Ooit had ik voor onze tweede zoon (ook een visfreak) een hele wand zelf geschilderd met een onderwatertafereel. Het was echt mooi maar stom, ik heb het nooit op de foto gezet. Lang leve de digitale camera, nu doe je dat gewoon altijd, maar toen niet.