Hallo, Mijn zoontje is bijna 6 weken oud en na 3 keer al in het ziekenhuis te hebben zijn opgenomen zijn ze er eindelijk achter gekomen dat hij reflux heeft! Dit aarde zich in gal/water spugen en dan achter te blijven in zijn ademhalen (masker noemen ze dat in het ziekenhuis). Nu is hij sinds 3 dagen weer thuis en door nutrilon A.R voorgeschreven te hebben gaat het super goed qua spugen en kom hij lekker aan en groeit prima. Maar nu dan de vraag na de fles van 8 uur in de ochtend doet hij haast geen oogje meer dicht op kleine hazeslaapjes na van hoogstend een half uur. Tegen een uurtje of half 7 in de avond gaat hij erg huilen en kan niet gestroost worden. Dit hou ongeveer aan tot zijn volgende fles van 8 uur in de avond en begint het huilen opnieuw tot aan ongeveer 22.00 en valt hij als een blok in slaap zodat ik hem voor de 00.00 fles moet wakker maken Wat kan ik hier aan doen? Oh ja hij drinkt 7 maal 80 a 90 ml en is 3430 gr en 55 cm groetjes van een wanhopige bizzy
ik vindt het lastig om dit via de mail te beantwoorden, ga met hem naar de kinderarts terug en leg het daar voor. groetjes Heidi margit