weet niet hoe ik moet gaan beginnen want het is zo ingewikkeld, de laatste dagen ben ik kei emotioneel, tis nu paasvakantie (ja zit nog op school) en voel me echt slecht dat kan door vanalles zijn gelijk vandaag ik ga met mijn moeder naar de winkel en kom daar een buur tegen en die vraagt aan mijn moeder is ZE zwanger ja mijn moeder zei ja en hoe oud is ZE seg hallo ik sta er naast heb ik geen mond of wat of moet ik mij gaan schamen dat ik zwanger ben op mijn 18de pff wat kunnen mensen tog egt erg denken tis egt niet fijn als ze zo doen maarja wou het gewoon even kwijt want tis tog nie gemakkelijk als 10er moeder liefs k. ps: ben 2 jaar samen met mijn vriend en we wonen samen dus wat kan het probleem zijn???
Wel vervelend ja als mensen zo reageren. En zeker als ze over je praten alsof je er niet eens bent. Zeg je er op dat moment iets van? Probeer je er niet te druk om te maken. Mensen zullen altijd wat te zeggen hebben. Geniet van je zwangerschap! Bedenk je dat jullie er achter staan en jullie kleintje heel gewenst is. Laat de rest maar kletsen.
badankt voor je reactie , en ja ik zeg het hun in hun gezicht dat ik er ook nog ben en ook wel een mond heb gekregen maar ja dan kijken ze zo van ik heb toch niets verkeerd gedaan...
Tja, sommige mensen snappen niet wat fatsoen is. Als jij daar staat horen ze toch gewoon tegen jou te praten!?
he meid dat is toch niet normaal dat ze dat doen. er is tegenwoordig genoeg aan te doen als je niet zwanger wilt wezen. dus ja dan hebben jullie er toch duidelijk voor gekozen. en vooral als je er bij staat dan kunnen ze jou toch vragen. 18 jaar is jong maar ik vindt het prachtig zo'n jonge moeder achter de kinderwagen. en je hebt er zelf voor gekozen dus waaro maken mensen zich er zo druk over? ik snap sommige mensen niet. maar in ieder geval om een lang verhaal kort te maken hahaha meid geniet van je zwangerschap wat jullie gevoel is dat telt en niet die van een ander. liefs