huilen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door p0ppemieke17, 16 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p0ppemieke17

16 nov 2008
    26
    0
    0
    student
    limburg
    weet niet hoe ik moet gaan beginnen want het is
    zo ingewikkeld, de laatste dagen ben ik kei emotioneel,
    tis nu paasvakantie (ja zit nog op school) en voel me echt slecht
    dat kan door vanalles zijn gelijk vandaag ik ga met mijn moeder naar
    de winkel en kom daar een buur tegen en die vraagt aan mijn moeder
    is ZE zwanger ja mijn moeder zei ja en hoe oud is ZE seg hallo ik sta er naast
    heb ik geen mond of wat of moet ik mij gaan schamen dat ik zwanger ben op mijn 18de
    pff wat kunnen mensen tog egt erg denken tis egt niet fijn als ze zo doen
    maarja wou het gewoon even kwijt want tis tog nie gemakkelijk als 10er moeder

liefs
    k.

ps: ben 2 jaar samen met mijn vriend en we wonen samen dus wat kan het probleem zijn???

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wel vervelend ja als mensen zo reageren. En zeker als ze over je praten alsof je er niet eens bent.
    Zeg je er op dat moment iets van?

Probeer je er niet te druk om te maken. Mensen zullen altijd wat te zeggen hebben. Geniet van je zwangerschap! Bedenk je dat jullie er achter staan en jullie kleintje heel gewenst is. Laat de rest maar kletsen.

3. p0ppemieke17

16 nov 2008
    26
    0
    0
    student
    limburg

badankt voor je reactie ,
    en ja ik zeg het hun in hun gezicht dat ik er ook nog ben en ook wel een
    mond heb gekregen maar ja dan kijken ze zo van ik heb
    toch niets verkeerd gedaan...

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Tja, sommige mensen snappen niet wat fatsoen is. Als jij daar staat horen ze toch gewoon tegen jou te praten!?

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid

dat is toch niet normaal dat ze dat doen.
    er is tegenwoordig genoeg aan te doen als je niet zwanger wilt wezen. dus ja dan hebben jullie er toch duidelijk voor gekozen. en vooral als je er bij staat dan kunnen ze jou toch vragen. 18 jaar is jong maar ik vindt het prachtig zo'n jonge moeder achter de kinderwagen. en je hebt er zelf voor gekozen dus waaro maken mensen zich er zo druk over? ik snap sommige mensen niet. maar in ieder geval om een lang verhaal kort te maken hahaha
    meid geniet van je zwangerschap wat jullie gevoel is dat telt en niet die van een ander.

liefs

Deel Deze Pagina