is het stiekum begonnen of zijn het me darmen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door knuffie 23, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

heb de halve nacht opgelopen met buikkramp soms word het iets erger en dan zwakt het weer af gaat niet helemaal weg maar wel minder en dan weer pijnlijker

kwa tijd is der geen pijl op te trekken dan 3min maar ook wellis een uur
    me gyn had gezegt als ze om de 10min komen moet je bellen eerder zijn het voorweeen
    me buik maakt enorme herrie(denk me darmen) en als de kleine beweegd doet het echt zeer

moet vaak naar de wc plassen maar ook poepen (diaree)sorry voor het detail
    en ben ook ontzettend misselijk

ben bijna 37wk zwanger maar is dat nie een beetje vroeg om te bevallen
    we waren gisteren nogwel aan het dollen zo van ja straks komt het volgende week

nou ik hoop op tips of advies
    ohja als ik een warme douse neem zakt het wel af maar gaat nie weg

2. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Ik weet het echt niet, mischien kan je toch ff bellen voor zekerheid, maar voorweeen kan je behoorlijk voor de gek houden. Maar als het echte weeen zijn, dat merk je het vanzelf hoor, want ze worden alleen maar erger..Ik heb het sinds vanacht ook. Vaak plassen, kind onrustig, diareee. Maar ik wacht nog ff voor ik ga bellen. Ik heb sowieso om 11.30 een afspraak bij de VK. Dan kan ze toch ff een kijkje nemen..Maar als je het niet vertrouwd, bellen meid...

3. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    er is tegen mij gezegt dat ik moest bellen als het regelmatig is en dat is nie het geval
    heb morgen een afspraak maar als het echt erger word dan bel ik toch wel even hoor

alleen zeggen ze heel snel kom maar langs en dan moet ik naar het zh en dan zitten we daar weer 3uur en dat zie ik nie helemaal zitten

me moeder komt zo dus we houden het gewoon even in de gaten

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ey meis,
    Ik zou zeggen hou het even in de gaten, maar met 37 weken ben ik toen ook bevallen hoor en mocht direct naar huis dus het kan gewoon.
    Spannend joh !!

5. Margot1988

Margot1988 Actief lid

2 sep 2008
    402
    0
    16
    ik had het ook maar ik had wat verkeerds gegeten... toen een heletijd op de wc gezeten en toen werd het minder en ging het na een tijdje over. ik had ook nog aan de verloskundige gevraagt en die zei dat als je darmen van streek zijn je baarmoeder er heel erg op reageert, maar je kan beter geen risico nemen en even bellen

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Spannend zeg! Ik hoop dat er snel meer duidelijkheid is. Of dat het ophoud of dat het doorzet en regelmatige weeen worden. succes!

7. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi allemaal

het is nog steeds aan het rommelen maar zet niet echt door
    vandaag op controle geweest bij gyn dat rommelen was juist goed zei ze want dat scheeld straks met de bevalling
    de kleine is wel al helemaal ingedaald dus dat was super goed nieuws
    en hoe is het bij jullie

Deel Deze Pagina