huilen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door likaloetje, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze week een punctie gedaan, en ik moet maar huilen en huilen nu, voel me zo rot, zou alleen maar terug willen naar het ziekenhuis om me beter te voelen.
    Ik ben opnieuw zwanger na een afbreking.
    Hoe word ik rustiger, ik dacht dat de punctie me juist zou kalmeren, maar nu is nog slechter.
    Ik krijg volgende week de uitslag.

Kan ik vragen of ik terug mag naar het ziekenhuis om het beter af te sluiten?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Likaloetje,

wat vervelend voor je. Je kunt in een zwangerschap door je hormonen en eerdere ervaringen soms zo anders reageren dan dat je van tevoren verwacht. Het is me niet helemaal duidelijk op welke manier je een betere afsluiting zou willen, buiten de uitslag van de test. Is het omdat je je vervelend voelt over het fiet dát je het hebt laten doen? Of is het een vervelende ervaring geweest deze keer? Of heb je niet al je vragen kunnen stellen? Ik denk dat het goed is om met je vk of gyn contact op te nemen en dit vor te leggen. Als je je zo nog een week moet voelen (als je je na de uitslag wel beter zou voelen dan) kun je beter even voor jezelf kiezen en een gesprek aangaan.

Groetjes Brigitte

3. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is meer dat ik de ruimte zelf waar alles gebeurd op een andere manier wil afsluiten, het klinkt raar.
    Het is niet vervelend geweest, en het ging goed, geen spijt.
    Het is de ruimte, net zoals de ruimte waar ik mijn afbreking onderging de vorige keer.
    En dit is dezelfde ruimte waar de vorige keer alles gebeurde.

Ik heb een enorme drang naar het ziekenhuis te gaan om dat ter plekke beter af te sluiten.
    En ik weet dat dit buiten het normale gedrag valt, maar de knop omzetten is niet zo simpel.

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    dat snap ik best hoor. Je zou dan gewoon echt even met de poli gyn moeten bellen en een afspraak maken met een gyn. Dan kun je daarna een kijkje nemen in die kamer of daar dan weer een nieuwe afspraak voor plannen. Het is inderdaad niet gebruikelijk, maar je bent net als iedereen uniek en als het jou helpt, wie zijn zij om je dan niet te helpen. Kleine moeite voor hen lijkt me. Maar ik zou dus eerst een afspraak met een gyn plannen, dan kun je eventuele andere vragen nog eerst stellen en begrijpt deze waar je nog mee zit.

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina