Aaarrrggg....!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Milly123, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Milly123

Milly123 Lid

Sep 20, 2011
    59
    0
    0
    Hoi,
    Hier mijn verhaal:
    Ik heb 19/12 mijn eerste echo gehad (op de buik) en zou dan 8weken en 1dag zwanger moeten zijn volgens eigen berekening.
    Laatste menstruatie was op 23/10, 18/11 positief getest.
    Bij de eerste echo werd mij verteld dat er een leeg vruchtzakje is en helaas geen baby.
    Ik ben doorgestuurd naar het ziekenhuis en vandaag mijn 2e echo gehad in het ziekenhuis (inwendig) en daar was wel een vruchtje te zien.
    Het vruchtje was ipv 8weken nu 6weken met helaas geen hartslag.
    Volgens de echo-arts is het waarschijnlijk overleden met 6weken.
    Maar nu lees ik weer van alles!!!!
    Ik was er klaar mee, dacht oke...hoe rot ook, het is er niet en klaar!
    Maar nu is het er opeens wel maar zonder hartslag....en lees ik van alles op internet, dat moet ik ook niet doen, ik weet het...
    Het is allemaal zo frustrerend!
    Helaas kon ik niet gelijk bij de arts terecht en daar moet ik dan straks heen, hoop stiekem dat de arts zegt "foutje berekening en hartslag komt nog wel"of moet ik er toch maar vanuit gaan dat het klaar is??!! :(:(:(
    groeten Millly

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

als ik het goed heb komt de hart slag pas bij 7 weken en een paar dagen. heel veel sterkte iedere geval. is altijd vervelend die onzekerheid. ik hoop dat je snel meer weet.

3. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Bij mij was op 6w5d al hartslag te zien.

Ik zou je in ieder geval niet gek laten maken door wat op internet staat! Daar klopt een heel groot deel niet van (geen wetenschappelijke feiten maar ervaringen en meningen). Dus ik zou echt uitgaan van wat de arts je vertelt.

Sterkte!

4. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0
    och heem wat lastig
    ten 1e even sterkte want t is niet t bericht wat je verwacht natuurlijk...

tsja zou t niet dat t per persoon anders word?

maar artsen hebben ervoor geleerd he...
    en als hij zegt van nee... dan kun je nog even 2 weken wachten en als er dan nog geen flinke bloedingen ofzo zijn geweest desnoods NOG een in of uitwendige echo laten doen...?? (geen idee of dat zo kan hoor is mijn logische gedachte nu even...)
    is er dan nog geen hartactiviteit te zien ja dan houdt t echt op...

ik HOOP voor je dat de arts je ng ee sprankje positief nieuws kan geven, maar een arts heeft eerde gelijk dan tig bijzondere verhalen van internet denk ik..

5. Milly123

Milly123 Lid

Sep 20, 2011
    59
    0
    0
    Dank voor de reacties!
    Ben vanmiddag bij de arts geweest en mocht, als ik dat wou, nog een weekje wachten voor evt nog een echo maar ze zei ook dat het toch echt niet ging veranderen :(
    Dus heb ik gekozen voor een curettage, mocht ook pillen maar dat lijkt mij zo naar...
    Morgen word het al uitgevoerd, daar ben ik blij om.
    Nu zit er iets wat niks meer is en of word, hoe hard dat ook klinkt.
    Ga ervan uit dat 2012 gewoon ons jaar word.
    Alvast fijne dagen!

6. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

Mar 21, 2010
    1,614
    0
    0
    ik zou nog afgewacht hebben...

7. sandraske

sandraske VIP lid

Jul 23, 2010
    14,043
    0
    0
    Noord-Brabant

ik ook

8. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

Aug 26, 2011
    989
    0
    0

dat is jullie keus, maar haar nou niet onzeker en aan t twijfelen over haar waarschijnlijk weloverwogen keus :(

een arts roept niet zomaar even dat er niks zit en waarschijnlijk niks komt...

meid het is hard maar om een week te "wachten" om nog een echo te doen en dan weer hoogstwaarschijnlijk teleurgesteld worden...

en in weze loop je dan dus een week met een dood kindje in je buik... dat lijkt me ook raar ....

ik hoop dat jullie in 2012 meer geluk hebben sterkte ermee

9. december

december Fanatiek lid

Apr 9, 2011
    2,724
    0
    0
    Lieve meid.
    Heel veel sterkte vandaag. Dikke knuffel en 2012 wordt zeker jullie jaar.

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ik zou dezelfde beslissing als jou hebben genomen. Artsen weten waar ze het over hebben dus laat je inderdaad niet gek maken door andere verhalen. ik wens jou heel veel sterkte toe en ik hoop dat jullie in 2012 meer geluk hebben.

Veel sterkte meid !!!
    Kuss

11. Milly123

Milly123 Lid

Sep 20, 2011
    59
    0
    0
    Dag lieve mensen,
    Bedankt voor de steunende woorden.
    Ik ben dus gister gecuretteerd, lichamelijk valt het gelukkig allemaal mee (weinig bloedverlies, vrijwel geen pijn) geestelijk vind ik het best pittig.
    Wetend dat er toch iets in je zat en nu dus niet meer....
    Aan de andere kant ben ik dan ook weer erg blij dat het allemaal zo snel gegaan is en 2012 met een "nieuwe start" kan beginnen.
    Het gaat allemaal goed komen, bedankt voor jullie steun!!!
    x

Share This Page