huilen

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabri, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Mijn mijn zoon heb ik vreselijk gehuild. Maar dat was een spoedkeizersnede bij 31 weken omdat ik PE had. Tsja, dan valt er behoorlijk wat te janken als je kleine mannetje weggehaald wordt om op te lappen :(.
    Bij mijn dochter had ik geen tijd om te huilen. Ik was zó gelukkig/verbaasd/opgelucht dat ik met een ontzettende grijns in bed lag ;)

Overigens huil ik dus wel bij iedere bevalling op tv die ik zie. Geen idee waarom, maar blijkbaar roept dat zo veel gevoel op dat ik het niet kan tegenhouden. Het is natuurlijk ook prachtig om te zien :)

2. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Kort maar krachtig: nee! Ik heb zelf niet gehuild en huil ook niet bij het zien op tv. Neemt niet weg dat ik uiteraard intens gelukkig was/ben en ik het mooi vind om te zien.

3. mamsvan6

mamsvan6 Actief lid

14 jan 2014
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi mamabri,
    ook bij geeneen bevalling gehuild. en ook geen kraamtranen.

Maar na de bevalling van Aron (17 wkn zwanger) blijven de tranen komen.
    gr mamsvan6

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik heb ook helemaal niet gehuild na/tijdens de bevalling. Huilen om een kindje geboren te zien worden vind ik ook vreemd.

Kraamtranen ken ik ook helemaal niet. Maakt me dat een slechte moeder dan?

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ja, daar heb ik soms nog last van hoor! En voor jou is het nog maar een maandje geleden. Een hele dikke knuffel van mij!

6. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Bij beide bij de geboorte niet gehuild
    de eerste ook geen kraamtranen gehad
    de tweede is mijn oma overleden vlak na de geboorte van onze zoon en daar heb ik wel om gehuild. Ook omdat mijn moeder ook steeds moest huilen... Was en erg rare week

7. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Ik huil ook helemaal niet bij bevallingen of dat soort dingen op tv , hoe dat uiteindelijk gaat als mijn eigen kinfje geboren wordt weet ik niet. Maar ik denk niet dat ik dan moet huilen eigenlijk

8. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik huilde niet, mijn vriend daarintegen begon keihard te janken :(
    Toen de kraamverzorgster vertrok moest ik wel huilen :) dat waren wel echte kraamtranen. Ik vond het zo zielig dat ze de baby nooit meer zou zien :).

9. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Ik heb met de geboorte niet gehuild terwijl ik normaal om alles kan huilen. Ik lag diep onder de indruk met een big smile op bed! :D
    Toen ik ongeveer anderhalf uur na de bevalling mijn moeder belde moest ik wel huilen.

Kraamtranen... Tja, toen ik zag dat de Geboortedatum verkeerd op de geboortekaartjes was gedrukt, heb ik echt heel hard lopen brullen, verder geen last van emotionele taferelen hier ;)

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb ik ook niet gedaan hoor :)
    Bij de oudste wel kraamtranen, maar ook Bv die niet goed op gang kwam en ze viel nogal af, waar de kraamhulp wat stresserig over deed, dus dat hielp niet echt. Bij de jongste geen last van gehad.
    Ik ben vrij nuchter, dus huil niet zo snel. Ook niet bij TV-programma's bijvoorbeeld.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, ja, dat moeten echte kraamtranen zijn geweest, want compleet onlogisch :D Als je nou nog gehuild had omdat je het nog niet zag zitten zonder haar.... :D ;)

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja bij beide bevallingen heb ik gehuild....puur van alle spanning en opluchting dat ze er uit waren en huilden (2x keizersnee).

Bij de oudste heb ik zeer zeker wel kraamtranen gehad, heb die dag de hele dag gejankt. Bij de jongste kan ik het me niet herinneren.

Sinds de geboorte van de oudste ben ik echt een weekdiertje geworden. Dus bij bevallingen jank ik zeer zeker...maar ook bij "say yes to the dress":p

13. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb ook niet gehuild toen mn dochter geboren werd. Was wel heel blij natuurlijk, maar nee ik heb niet gehuild. Kraamtranen wel.. Het hielp toen ook niet mee dat mn kraamverzorgster over allemaal overleden kindjes begon..

14. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Na de keizersnede onder narcose toen ik mn kleintje zag heb ik geen traan gelaten, ik was vooral onder de indruk van alles. In de kraamweek heb ik tranen met tuiten gehuild haha.

15. Aylen

Aylen Niet meer actief

Nee, ik was juist blij bij de geboorte! Een smile van oor tot oor, dus ook niet gehuild :)

Mijn eerste kraamtranen kwamen na 3 dagen, toen ik me realiseerde dat hij echt niet bij me wilde drinken en sondevoeding nodig had.

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik heb niet gehuild bij de geboorte en ook niet in de kraamweek, terwijl ik best wel een sentimentele muts ben.
    Wel huilde ik bij de positieve test en toen ze voor het eerst liep en voor het eerst op de wc plaste :)
    Maar nee, ook ik hoef niet te huilen als ik een bevalling op tv zie, meestal erger ik me alleen maar aan het gekrijs van 9 van de 10 bevallende vrouwen op tv...

17. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook niet gehuild toen mijn kinderen werden geboren. Ook niet als een baby op tv geboren wordt.
    Maar dat huilen heb ik in de kraamtijd flink ingehaald hahaha ( lees 24/7 tranen haha)

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik ben een echte emo miep dus huil zo :D, is niet veel voor nodig.
    Reken dus maar dat ik bij de bevalling ook huilde ;).

Deel Deze Pagina