Terug bij af?Of een fase??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sjalou, May 24, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Tot Thirza ongeveer 3 en halve maand was wilde ze overdag totaal niet slapen en alleen maar bij mij zijn of eventjes op mij slapen, nu sinds ongeveer een maandje hebben we een schema waar ze het helemaal super op doet of ik moet zeggen deed enig puntje is de avond dan slaapt ze tussen de flessen in niet of eventjes bij mij.
    Het schema is:

6.30/7.00: fles
    7.30/8.00: slaapje
    11.00: fles/nexium
    12.15: slaapje
    15.00: fles
    16.15: slaapje
    19.00: fles
    23.00: fles/nexium

Dit werkte super maar sinds een week word ze snachts weer wakker, is ze om 8 uur ook wakker en wil dan niet meer slapen, tot ze rond half 10 oververmoeid bij mij in slaap valt, tot 11 uur want dan heeft ze honger (terecht) en wil haar fles, daarna laten we haar in de box en gaat ze tegen 12.15 uur naar bedje tenzij ze eerder slaapsignalen laat zien.
    Maar nu kunnen we haar op bed leggen dan begint ze gelijk enorm te huilen en wil weer bij mij zijn, smiddags na de 15 uur fles is ze zo moe dat ze dan wel tot ongeveer 18 uur slaapt en daarna pas weer om 23 uur en wil die tijd bij mij zijn.

Ik vraag mij af is dit een fase of zijn we weer terug bij af?
    Thirza is precies 5 maanden vandaag.

2. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Dit zou ik geschreven kunnen hebben! Ons meisje heeft ook zo'n periode gehad, ineens was ze veel wakker en als ik haar weg wilde leggen in bed of de box was het even goed en dan huilen of direct krijsen.

Ik heb sterk het idee dat het een sprongetje was. Ze kan nu ineens weer nieuwe dingen en naast dat het slapen weer beter (en stukken makkelijker) gaat kan ze zich ook beter alleen vermaken. Ook het drinken was een tijdje minder, dat gaat weer beter nu. Ze krijgt ook haar eerste tandje waardoor ze ook niet lekker was.

Misschien is dit bij jullie kleine ook aan de hand?

Hier heeft ze vaker een periode gehad dat ze even niet goed sliep overdag, altijd vanzelf goed gekomen!

3. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Sprongetje heeft ze er al opzitten dat herkende we van de vorige keren en eten doet ze eigenlijk altijd goed hahaha.

Maar omdat ik ruim 3 en halve maand haar bij me heb gehad overdag en ze nu weer het liefst de hele dag bij mij is ben ik toch bang op een terugval.
    Op zich niet erg maar ik kom nergens aan toe op die manier.
    Dus hier kunnen we niet van even een periode spreken, ja een kleine periode dat het goed ging dat dan weer wel :D

Vind het ook ontzettend sneu voor haar zelf want ze raakt zwaar oververmoeid zo en terwijl het een ontzettend vrolijk en actief meisje is.

4. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Werkt de nexium wel naar behoren denk je?

5. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Ja de nexium werkt super, nee gelukkig hebben de zuur/pijn enz periode achter de rug.
    Gister nog naar de ass ka geweest.

Share This Page