damien is ook wel lastig... savonds vanaf 8 uur ga ik op het bed liggen.. met hem naast me aan de borst... als ie dan in slaap is gevallen (echt in slaap) dan leg ik hem in zun bedje... 2 zachte kreuntjes en hij slaapt echt goed... in principe slaapt hij van 6 uur savonds... en dan tot 9 a 10 uur sochtends.. word in totaal 3 keer wakker... hij krijgt BV
Hugo huilt ook af en toe om in slaap te komen... Op dit moment issie ook ff bezig... het is niet echt constant huilen, maar meer een beetje jengelen idd. meestal 10 minuutjes, kwartiertje. Daarna slaapt ie goed en lang! Ik merk 't meestal wel als ie echt geen zin heeft om te slapen! Ik vind het ook fijner als ie dan boven ligt, als ik hem dan namelijk in de box heb liggen, loop ik er constant heen of probeer z'n speentje er weer in te duwen. Zodra dat er dan weer uit valt begint hij weer te huilen en loop ik er weer heen. Als is boven ligt kan ik hem makkelijker aanhoren... Groetjes Niki
Soms werkt het inderdaad, wanneer je nog een poosje op de kamer rommelt. Ik heb dat ook een paar dagen gedaan en het werkte wel. Of boven bezig, zodat de baby voelt dat ie niet alleen is.
Net als Kaylee van Vicky was Ruben een huilbaby. Indien je geen huilbaby is kan het misschien wel bij het inslapen huilen, maar een huilbaby is een ander verhaal. Ik moest wel want anders sliep Ruben helemaal niet meer. Het brak echt mij hart om Ruben te horen huilen (dus niet overstuur zijnde krijzen). Inmiddels gaat Ruben meestal na 2 a 3 huiltjes slapen, dus het is hier allemaal goed gekomen.
Hoe huilen jullie kindjes als ze in slaap vallen? gewoon zachtjes huilen..of echt huilen met tranen?dus gewoon hard huilen zeg maar..
Haha Sjarrel ik ben jaloers Kaylee huilt bijna altijd voor ze slaapt. Soms twee minuten, soms een kwartier. En hoe moeier ze is, hoe harder ze huilt
ik heb haar net proberen te laten huilen eventjes maar ik kan dat echt niet hoor..kijk als ze nou wat ouder zou zijn en je weet gewoon zeker weten dat ze huilt om niets..dan is het wat anders..maar hier voel ik me niet fijn bij..ze raakt zo van streek.. Maar wat ik wel moet zeggen..met het verschonen van haar luier huilt ze ook 9 van de 10 keer..en er zit geen verschil tussen dat huiltje en het huiltje dat ik hoor als ze op bed ligt.. Haar huiltje als iets pijn doet is heel anders..dus pijn heeft ze ook niet..
Nee op de duur krijgt hij vanzelf tranen. De traanbuizen moeten nog open gaan, bij Iman heeft dat ook lang geduurd! Iman huilt wel eens met tranen in bed Gulay, maar ik hoor aan het huilen of er echt iets is of niet... En als er niets is, tsja dan wil ze misschien even huilen... Ze kan ook niets anders he... Ze kan niet zeggen wat ze wil, hoe ze zich voelt, enz... Ze kan alleen door te huilen haar frustratie's kwijt... Ik denk altijd maar zo: geen krampjes, geen honger, geen vuile luier? En ik zag dat je moe was... Dan huil maar eventjes...
Ik gahet ook eens proberen hoor..mijn hemel heb haar nu al 4 keer in bed gelegd ze is doodmoe..en toch huilt ze steeds als ze merkt dat ze in bed ligt..
Het is even rot om haar te horen huilen, maar je zei net zelf al dat je aan het huiltje hoort dat ze geen pijn heeft of iets dergelijks... Als ze geen krampjes heeft, geen vuile luier, buikje vol gegeten, en je weet dat ze moe is... Tsja dan moet ze misschien maar even huilen... Zo superklein is ze er trouwens niet meer voor hoor... Bij Iman ben ik ook bij een maand begonnen met de 15minuten regel... Iman gaat naar bed, ik laat haar 15 minuten huilen zonder dat ik ga kijken... Stopt ze in die 15 minuten heel even, al is het maar 1 minuut, met huilen dan gaan de 15 minuten opnieuw in.... Zo ben je een beetje strenger voor jezelf en hier hielp het perfect!
Oh my gosh..ik ben haar nu an het laten huilen..maar het klinkt zo zielig..net alsof de wereld vergaat ofzo...huilen en je hoort van die trillende onderlipjes.. Maar ik weet zeker dat ze moe is..ze valt steeds in slaap bij mij..ze is kapot! Krampjes heeft ze nooit dus..en de luier had ik al verschoond..
Toch volhouden hoor! Ik heb met Lucas dat probleem 'smiddags. Dan is hij meestal zo moe van alle indrukken die hij maakt overdag. FF mee boodschappie doen, bezoek dat naar hem komt kijken. Best wel veel voor een kleine van een maand oud. Als ik zeker weet dat het geen krampjes zijn en geen honger heeft, dan laat ik hem ook jengelen met de 15 min regel. Kan wel ff duren af en toe, maar de aanhouder wint. En dit kan je dan ook nog beter overdag hebben dan dat het 's nachts is. Ik heb gehoord dat je kleine uk er ook behoorlijk moe en engelig van wordt als je het vaak steeds maar weer oppakt. Weet niet of het waar is hoor : : Greetz Ohja: bij mij werkt het over het algemeen wel.
De aanhouder wint inderdaad... Hier heeft het ook even geduurd, maar als je het vol houdt... En soms hebben babys het huilen ook even nodig om de indrukken te verwerken... Of zijn ze TE moe en komen ze daarom niet in slaap... Babys moeten af en toe ook even de kans krijgen om te huilen, en Iman mag in bed huilen als ze wil, zonder steeds getroost te worden... Pas na 15 minuten ga ik even bij haar kijken.
Hier werkte dat huilen dus niet. Het was echt brullen en Hugo raakte helemaal overstuur! Z'n slaapjes waren dan ook heel kort. Als hij lekker rustig bij mij in slaap valt, slaapt ie veel langer.
Silvester mag van mij ook even huilen voor dat hij in slaap valt. Vanaf vorige week dinsdag ben ik bezig met het boekje Regelmaat brengt rust van Ria Blom en ik moet heel eerlijk bekennen dat het hem (en mij ook!) heel erg goed heeft gedaan. De eerste dag heeft hij wel heel erg gehuild en ik heb een paar keer onderaan de trap mee staan huilen met hem. Maar zoals al eerder mensen schreven, hij mag even huilen en als je iedere keer gelijk naar hem toegaat, dan weet ie dat en maakt ie zeer zeker gebruik van. Silvester wist mij met 2 weken al "om te tuin te leiden". Nu huilt hij een paar minuutjes om in slaap te komen en als ie en klein half uurtje in bed ligt, dan hoor ik hem nog een keer of 2 een jengeltje geven, maar verder is het stil. Dan slaapt ie gemiddeld een uurtje of 2 en een half a 3 en dan is het weer etenstijd.
Na een paar weken leer je het huilen van je kleintje ook wel goed kennen. Je weet vaak wel waarom ze huilen. En als ze hongeren hebben jengelen ze echt niet... Heel af en toe zit ik er ook wel eens naast. Dan laat ik Thomas 10 minuten huilen. Toen ik boven kwam was het al krijssen. Kom ik op zijn kamertje en pak ik hem er even uit omdat hij toch wel overstuur was, liet hij een grote boer Dus de 10/15 minuten grens is toch wel het langst wat ik aanhoudt als Thomas huilt. Verder heeft Thomas ook nog steeds geen tranen bij het huilen, maar ik weet dat mijn andere 2 dat ook pas met een kleine 2 maanden hadden. Dus dat komt nog wel. Krijg ik in de toekomst ook nog wel genoeg te zien ben ik bang voor.
Wat als je je kindje in bed hebt gelegd..ze is gaan slapen zonder te huilen en na een half uur wordt ze wakker..hoor je haar huilen..je gaat naar haar toe..gewiegd..en je ziet dat ze nog steeds moe is en weer in slaap aan het vallen is..totdat je weggaat..dan begint ze weer te huilen.. Laten huilen..of eruit halen ?
Caitlin huilde zichzelf ook de eerste 6 maanden in slaap Sommige kindje kunnen niet anders in slaap komen Ik zou het even 10 minuten aankijken en dan je neus even laten zien , aai over haar bol en weer weg gaan Niet praten alleen lichamelijk contact , laat even merken dat je er nog bent succes