huilend in slaap vallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama aes, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Vanmiddag naar buiten geweest om visum te halen bij het politie bureau en eslem heeft een prikje gehad en nog een keer bloed gegeven uit haar hieldje (we wisten niet meer of ze dat al hadden gedaan)

Heb ahar daarna gevoed etc. en in bed gelegd..maar mevrouw wou echt niet slapen..ze was wel moe..maar ben tot twee keer toe bij haar geweest en ze viel niet meer in slaap had haar toch maar eruit gehaald..want het was ook etenstijd..het hele ritme was door de war doordat we weg waren geweest en ze is met etenstijd altijd wakker..

Na het eten weer in bed gelegd..maar mislukte weer..uiteindelijk eruit gehaald en weer gevoed en bij mij in slaap laten vallen..
    Voor deze ene keer omdat ze toch haar prikje heeft gehad..
    Hoop dat we wel een rustige nacht hebben vannacht..pff hehe..

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nog even een vraagje :)
    Soms valt eslem (zelfs zonder te huilen eerst!) in slaap..maar wordt dan bijv. een half uur later of een uurtje weer wakker..ik weet zeke rdat ze dan nog moe is..ik ga dan naar haar toe..naast haar zitten..sus een beetje en wieg haar bedje..soms valt ze meteen in slaap en huilt niet meer..maar soms begint ze dan weer te huilen zodra ik weg ga..
    moet ik haar dan laten huilen? ook 10 minuutjes?
    En hoe vaak moet ik het volhouden zo naar haar toe te gaan..dus stel dat ik bijv. 2 a 3 keer naar haar toe geweest ben maar ze blijft huilen zodra ik weg ben...moet ik haar er dan uithalen en bijv. weer even verschonen (indien nodig) en voeden en dan weer proberen in bed te leggen?

het gaat trouwens hardstikke goed..maar soms wordt ze dus binnen een uurtje weer wakker..en huilt dan..meestal als ik dan een keer bij haar ben geweest slaapt ze wel door maar soms ook niet..dan blijft ze huilen zeg maar..

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Als ik Silvester op bed heb gelegd, dan huilt hij een minuut of 5 en slaapt dan. Na een half uurtje gaat hij meestal nog een keertje huilen, ook voor een minuut of 5. Ik laat hem gewoon liggen en ga ook niet naar zijn bedje toe. Na een paar minuten valt hij dan weer als een blok in slaap.

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Nee Eslem huilt wel langer dan..geen 5 minuten..

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Bij Sil heeft het ook eerst langer geduurd, maar nu is het nog maar een paar minuutjes!

6. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    deborah had ik gister in badje gedaan en gevoed en heeft toen nog een uur bij ons gezeten (wakker!) Uiteindelijk toen ze begon te gapen weggelegd en toen heeft ze een half uur gehuild. Niet echt huilen, want dan is het kramp, maar jengelen en af en toe een schreeuw. Uiteindelijk viel ze als een blok in slaap en heeft ze een uur geslapen. Helaas heeft mijn vriend haar toen eruit gehaald en op schoot genomen (tot welke leeftijd kun je dit doen?) maar gelukkig was het al bijna weer voedertijd...
    Daarna weet ze wel dat het nacht is en slaapt ze langer en na het voeden 's nachts kan ik haar ook zo wegleggen.

Deel Deze Pagina