Mijn zoontje is bezig met hoektandjes eentje is nu twee weken door drukte anl veel langer eentje net door en twee zieje de puntjes. Nu is het zo dat hi vanaf die tijd dus 1,5 maand al temp. van 38 graden hij heeft dit altijd met tandjes maar nog nooit zo lang heb wel bij ka aangegeven maar toen was het pas 2 weken zo dus dat kon zei ze. Maar hoelang kan de temp. zo blijven. hij is er verder niet ziek bij.
Als hij verder niet ziek is, zou ik me verder niet druk maken. Hier ook wel eens een maand of langer verhoging, zeker tijdens de winterperiode icm tandjes. Heb wel eens aan een arts gevraagd of de basistemperatuur van een kindje kon veranderen als ze groter werden (had toen al heel lang 37.7), maar dat kon niet. En anderhalve week later was het opeens weer 37.1.
Gelukkig heeft hij er geen last van. Misschien heeft hij tussendoor een kleine infectie opgelopen en is de temperatuur daar ook tijdelijk door verhoogd geweest.
Mijn oudste had ook maanden verhoging door tandjes/kiezen. Een paar keer bij de HA geweest hiervoor, maar er werd niks aan gedaan omdat hij er verder niet ziek van was en het is ook weer overgegaan.