Mijn zusje liet me dit filmpje zien, reden des te meer om de Sudocreme hóóg weg te zetten.....hahaha Oh mijn god!...Kuuutkutkutkutkut....Solomon en sudocreme - YouTube Schattige peuter, geeft precies dezelfde antwoorden als mijn dochter zou doen. Maar ik geloof niet dat ik zo rustig zou kunnen reageren
Zoontje van onze vrienden had een pot sudocreme gevonden in de tas die in de auto lag. Heeft een hele mooie tekening op het achterraam gemaakt. Het was dat zijn broer zei wat doe je nu. Maar anders hadden we het pas gezien toen we thuis waren haha.
Deze filmpje had ik tijdje geleden al hier geplaatst maar hij blijft geweldig Onze oudste prinsje heeft zichzelf ook een keer helemaal van top tot teen onder sudocreme gesmeerd haha
Oh sorry, ik wist niet dat hij al eerder geplaatst was . Vond hem zo leuk! Vraag me ook echt af hoe je bijvoorbeeld dat spul weer van je flatscreen afkrijgt....Volgens mij blijft er altijd zo'n vettig laagje achter. Heerlijk *zet de sudocreme nog wat verder buiten bereik van kinderhandjes*
Zo bij een ander is het wel leuk om e zien....hihihi. Vind vooral dat gezichtje van het jongetje erg grappig....eerst beetje sip, dan ze hij zijn mooiste lach op...briljant!
Dat bekkie van dat kind, geweldig! Alleen hoop ik dat ie er niet te veel vangegeten heeft. Zal nooit echt goed kunnen zijn.
Geweldig filmpje inderdaad! Ik vind het ook echt knap hoe rustig de vader blijft want dat was mij niet gelukt denk ik
Leuke vader inderdaad! Mijn dochter heeft dat trouwens ook n keer gedaan maar was op haar kamer. Alleen zij zelf en de commode zat onder.
Lekker bezig geweest . Zoon van mijn vorige werkgever glipte toen ie 2 was een keer de werkplaats van het loonbedrijf in en vond de emmer met smeervet voor de trekkers ..... De rest kun je wel raden. Ouders boos maar achteraf lag iedereen dubbel
Het blijft een geweldig filmpje, elke keer weer. Geweldige papa die zo rustig blijft en wat een heerlijk kind!
Oooh haha wat erg!!! Hier laatst een akkefietje met een zachte leverworst gehad Ongeveer hetzelfde resultaat, wel een ander geurtje en kleur...
OMG....daar zou ik echt niet blij van worden. En zo rustig blijven...nee, dat was me echt niet gelukt. Ik vind dat ventje wel echt briljant met zijn "oh neeee". Schattig.