Huilende "Bram" GTST, wie leent ze kind hier voor??

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door douglas84, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Ja was echt zielig. Vind dat niet kunnen.

2. MaudvanL

MaudvanL Bekend lid

11 jul 2012
    588
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zielig, een baby krijgt er nog niet zoveel van mee, maar 'Bram' is 2 ongeveer toch?

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja gaat. toch volledige tegen je oer gevoel in dat je daar staat te kijken maar je kind die zo overstuur is?

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Snap ook niet dat ze dit gewoon uitgezonden hebben. Ze hadden toch beter een ander kind dan kunnen zoeken?

5. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16

Dochter van een vriendin heeft Lana gespeeld. De 2de baby die dat speelde. Vriendin is drie keer naar Hilversum moeten rijden en dan nog uren op de set. Ze heeft 50 euro gekregen....in totaal. Dus voor het geld zal het wel niet geweest zijn.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar wat was dan volgens haar de reden?
    Want wat is er dan zo leuk aan om met zo'n kleine baby dat te doen.
    Ga lekker thuis op de bank genieten van je kind.

7. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Gebruik een pop. Tegenwoordig hebben ze levensechte die huilen,poepen,etc. ;)

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha idd frummelk

9. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16

Ik heb haar daar eerlijk gezegd nooit naar gevraagd, naar haar beweegredenen. Ik zou het zelf in ieder geval nooit doen.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja lijkt me niks toe te voegen iig:D

11. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik schrok er ook van.. zou het ook nooit doen.

12. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik zou het ook echt niet kunnen, heb dat trouwens wel is vaker ook bij andere series.
    Voordat ik zelf een kindje had dacht ik er eigenlijk niet eens bij na, maar nu kan ik er echt niet naar kijken.

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Of ze hebben het juist heel goed in scene kunnen zetten want dit beeld was natuurlijk wel die ze wilde scheppen... Misschien is de kleine knul een acteer talent.. T is toch niet dat mama en papa in de kantine koffie zitten te lurken??! Die staan toch gewoon dicht in de buurt of ben ik nu gek? En dat knip en plak werk van tegenwoordig, ik zou niet zo snel oordelen, tenzij de volgende bram scene een nieuwe bram is tja dan zou t wel veraderlijk zijn i suppose..

14. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Volgens mij hadden ze er een huil geluid onder gezet hoor.
    Ik vond het wel meevallen.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik vond het zo verschrikkelijk zielig voor dat kindje, hij was gewoon aan het snikken heel zijn hoofdje schokte er van.

Zo doet ons meisje dus als ik haar in haar eigen bedje leg om zelf in slaap te vallen, ze is nu bijna 2 maar valt nog heerlijk bij mij in bed in slaap, is toch hart verscheurend als ze zo huien.

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik moet nog GTST kijken. Moest werken. Ik zag het wel vrijdag in het voorstukje er iets van.

17. Onje

Onje Niet meer actief

Dit is niet de eerste keer dat ik een huilende Bram mama hoor roepen. Verschrikkelijk dat je hier je kind voor leent!
    Knip en plak werk huilen eronder? Lichaamstaal liegt niet, dat arme jochie wou gewoon naar mama...

18. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    waarschijnlijk stonden papa en mama gewoon achter de camera, dat was wel duidelijk hij wees en keek naar ze. Maar dan nog waarom doe je zoiets??Ik kan niet geloof dat dit ventje dat geacteerd heeft!

19. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Volgens mij is de enige reden dat je kind op de TV komt. En de hoop dat je kind nog meerdere rolletjes krijgt die wel meer geld opleveren.....En natuurlijk dat je hoopt dat je kind beroemd gaat worden.

Niet mijn ding in elk geval!

Heb het gisteren niet gezien, dus kan verder geen oordeel geven over huilende Bram.

20. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vond het ook naar om naar te kijken.

En ik denk dat uiteindelijk de crew van GTST dat ook vond. Want na die ergste huil-scene zat 'Brammetje' zogenaamd achter de bank te spelen. Sjoerd zat half over de bank heen te spelen met een knuffel zodat we Bram niet zagen. Ik denk omdat Bram daar helemaal niet zat, omdat dat jochie te erg overstuur was.

Ik vind die scenes met Sjoerd en Bram ook helemaal niet meer leuk om naar te kijken.

Deel Deze Pagina