heel snel moe

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miranda22, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    Hallo allemaal,

Xander is de laatste dagen zo snel moe het is echt niet normaal.
    Normaal sliep hij bijna niet maar nu slaapt hij smorgens ander half uur, smiddags 2 uur en om 6 uur gaat hij naar bed rond 7 uur slaapt hij en dan tot 10 uur dan krijgt hij de fles en dan slaapt hij door tot 6 uur de volgende ochtend, maar als ik hem net een uurtje uit bed heb begint hij al druk in ze ogen te wrijfen en te gapen.
    De laatste dagen drinkt hij ook veel meer dus ik zat te denken aan een groeispurt.
    Zou dit kunnen kloppen of is dit niet goed?

Groetjes miranda

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    mijn meisje heeft dat ook hoor, ze slaapt sochtends 2 uren en smiddags ook wel 2 tot 2 en half uur en dan om 7 uur weer naar bed, soms slaapt ze van 5 tot kwart voor 6 ook nog dus dan 3 keer!

Hij heeft het waarschijnlijk nodig en ik zou hem lekker laten slapen! worden ze groot en sterk van! het kan ook zijn dat hij wat grieperig is en dat moeten ze er ook uitslapen!

3. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    lucas hier ook hij slaap sóchtend nog 2 uurtjes en s'middags nog eens 2 uurtjes en sávonds van 18:00 tot 19:00.
    en gaat dan om 19:30 in bad en om 8 uur zijn laatste flesje.
    en gaat dan naar bed en slaapt tot de volgende ochtend half 8.
    ik denk dat hij het dan nodig heeft.
    idd gewoon laten slapen en als je ziet dat hij moe is lekker naar bedje brengen.
    wel in de gaten houden dat hij niet michien griep heeft dat hij daardoor zo veel slaapt.

4. miranda22

miranda22 Bekend lid

5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    nou vanmiddag dacht ik dus na een gaap concert van ik leg hem op bed hij heeft een half uurtje geslapen en werd krijssend wakker en nu is hij al ruim een uur aan het krijsen en zo hard heb ik nog niet mee gemaakt, ze temp is 37,3 dus das wel netjes heel apart allemaal.
    Maar als hij wel griep zou hebben moet ik daar dan mee naar de huisarst of niet?

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    het kan natuurlijk van alles zijn, misschien tandjes op komst! ik zou even afwachten e kijken hoe hij het vanavond en morgen doet! met te lang doorhuilen zonder reden natuurlijk altijd even de ha bellen. gewoon griep daar hoef je niet voor naar de ha.
    je kent je kindje zelf het beste!

Deel Deze Pagina