Beste Allemaal, Ik ben nu alweer 22 weken zwanger. Ik heb alle testen gehad ( op de vlokkentest e.d na. Alles is perfect. Onze kleine knul groeit voor 23 weken en is al zeer actief. Morgen zal ik naar de gynaecoloog gaan voor een extra controle vanuit de verloskunigen praktijk. Al kon de verpleegkundige mij al vertellen dat de gynaecoloog mij weer terug zal sturen naar de verloskunige Ach... die meiden zijn ook mijn medicatie niet gewend. De gynaecoloog waar ik vorige week even was viel niet stijl achterover. Op de ritalin na is efexor een bekend middel tijdens zwangerschap. En wat de ritalin betreft. Het kindje is gezond. Wat kunnen we er meer over zeggen Kus
hallo op dit moment gebruik k amitriptyline ook een ad, maar ben wel erg bang dat het mijn kindje schaad in dit vroeg stadium. en die ad mocht wel in de zwangerschap. maar k neem het gewoon om de dag. dus hopelijk heb k straks ook een gezond kindje in me buik. gr kreeft
Ik begrijp wat je bedoeld. Ik hoorde na 8 weken pas dat ik zwanger was. In die tussentijd had ik per ongeluk 3 ritalintjes in 1 keer genomen in plaats van om de 3 uur. De kleine heeft het overleefd. En duidelijk ook! ik voel zijn aanwezigheid elke dag. Ga jij naar een gynaecoloog of naar een verloskundige? :
super meid dat het allemaal zo goed gaat met jullie kleine Geniet nog maar lekker van de zwangerschap.