Huilpatroon ontwikkeld?????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ccwomen, 7 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    @babel: De rust en regelmaat probeer ik al 12 weken toe te passen, maar ik merk gewoon aan hem dat als hij zich niet goed voelt of pijn heeft hij het ook niet pikt, hoe lang ik het ook probeer!!!
    Heb al uren naast zijn bedje door gebracht...uren...dagen kan je wel zeggen! haha
    MAar als hij zich goed voelt en dus geen pijn heeft zoals nu en gelukkig zijn er meerdere dagen geweest dat hij zich zo voelde, dan pikt hij het heel goed op!
    Word wakker in bed gelegd, moet soms ff een speentje geven, maar valt zelf in slaap, word vaak nog wel een paar keer huilend wakker maar een aai over zn bol en speentje zijn dan genoeg en gaat weer verder met slapen...
    Dus voor mij gewoon duidelijk dat als hij zo huilt dat er ook echt iets is......
    Maar bedankt voor de tips!

@snoopy: Ja dinsdag word ik terug gebeld en ga ik er zoiezo naar vragen, maar goed wacht eerst het weekend af, want vandaag heeft hij een goeie dag!!!
    Dat is de laatste 2 weken niet meer gebeurt!!

@fafje: Ja dat doe ik hier ook vaak, maar is vaak echt overstuur, en heeft meerdere keren abneus gehad door de reflux waarschijnlijk, dus ben er wel voorzichtiger mee!!

Nog ff een vraagje is zantac en losec niet hetzelfde dan???
    Losec is iets zwaarder als ik t goed begrijp???
    Maar is ook een zuurremmer toch?
    Ga het zoiezo vragen aan de ka of dit misschien niet beter zal helpen?!
    En kma..... tjaaa ik weet t niet, ik zal hieronder is een klachtenlijstje neer zetten met wat ie allemaal doet, ben benieuwd wat jullie dan denken??!!
    - veel slikken (is wel iets minder geworden door de motillium)
    - veel huilen / schreeuwen
    - overstrekken deed hij erg ( nu stuk minder)
    - slecht boeren
    - vaak willen drinken (dronk altijd slecht, maar gaat nu sinds 5 weekjes ongeveer beter)
    - niet plat willen liggen, zodra die neer gelegd word gaat hij huilen
    - zuur / pijnlijke gezicht trekken
    - hiep geluid
    Kan zijn dat ik nog wat vergeet maar schiet me nu ff niet te binnen! het is al een hele waslijst!

Maar goed zoals ik al zei vandaag een hele goeie dag voor Robin, en dat maakt mij ook weer ff positiever, want kan nog maar heel weinig hebben helaas!Kort lontje zullen we maar zeggen! haha
    Maar bednakt voor jullie lieve berichtjes!!!!

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Goed zo! Dat geeft weer wat energie denk ik dat het vandaag beter gaat :) Niet in paniek raken als het straks weer een keer minder gaat he? Dat hebben zelfs de gezonde en bijna altijd vrolijke baby's :)
    Ik moest in het begin ook tig keer naar P. toe voor de speen, maar dat wordt langzaam steeds minder en vandaag zelfs maar 1 keer in totaal gedurende de hele dag! Alleen vanavond gaat het weer heel rommelig, maar dat zal nog wel even blijven denk ik.

Veel sterkte als je straks gaat werken. Fijn dat er vertrouwde mensen op hem passen, dat stelt jou hopelijk wat meer gerust als je aan de slag moet.

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ja ben echt heel blij met vandaag, maar dat heeftt hij wel vaker zo'n goed dagje tussendoor, maar is t vaak daarna weer mis, maar goed ik blijf maar van het positieve uitgaan!
    Ik merk wel dat ik gewoon niet veel meer kan hebben..., als ie dan weer gaat huilen zeg ik al ohh daar komt die mekkerd weer....erg he haha, maar meen er natuurlijk niks van!
    Arm kereltje!!!
    Dat speentje geven vind ik ook helemaal niet erg, wou dat dit iedere dag zo was dan mag ie van mij 1000x op een speentje komen! haha
    Balen dat het bij jou vanavond wat minder gaat!
    Nou gaat ff relaxen want dat is al bijna 12 weken niet voorgekomen...bank hangen zonder huilend kereltje in ons armen! hihi

4. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meis,
    Wat naar om te lezen dat het nog steeds niet veel beter gaat met je kleine. (hebben elkaar een paar maanden geleden gesproken over hetzelfde, misschien ken je mijn verhaal nog.) Ik kan je straks nog wle even pben, ga nu even mijn meisje pap geven. En ik wil de andere reacties ook nog even lezen. Ik wil je iig heel graag meegeven dat zoon ziekenhuisopname echt heel veel kan doorbreken! Het huilen kan "aangewend" zijn en je zit in een wisselwerking samen met je kindej. Ik denk dat dat alleen met een ziekenhuisopname doorbroken kan worden. Maar ik pb je nog! Als je vragen hebt mag je me ook alvast pben dan reageer ik daar even op.
    Iig dikke knuf voor jou, k weet wat je doormaakt! En zeker met nog zoon kleintje erbij!

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Lief van je! Ik weet t niet zo goed meer, maar als ik terug lees schiet t me vast wel weer te binnen... Vergeet tegenwoordig alles, ben alleen nog maar bezig haha

6. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ccwoman
    Heb je even ee paar pb's gestuurd (paste niet in 1 berichtje ;))
    Hoop dat je er wat aan hebt!
    Dikke knuf ontzettendtrotse mama

Deel Deze Pagina