Huilt jullie kleine als hij/zij uit bad/douche/tummy moet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dit had ik in de gezinszorg/oppas wel af en toe.. een kindje dat graag in bad wil, maar als je m er uit haalde.. was t moord en brand! Nu bij Justin.. t wassen vind hij niet echt leuk, maar huilen doet ie dan niet, met t uit bad halen oid huilt/moppert hij ook niet. Hoe is dit bij jullie?
     
  2. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Neeh hoor Giovanna lacht als wij haar in bad doen en ze lacht ook nog steeds als we haar er uit halen :D
     
  3. Agapi

    Agapi Bekend lid

    31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Geen problemen hier met het badderen. Sophie huilt (gelukkig) nooit bij het eruit halen.
     
  4. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ondanks dat Fab het badderen het leukste vind wat er is, geeft hij geen kik als hij eruit moet.
     
  5. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Hij vind het leuk om in het badje te gaan, maar hij vind het nog leuker om er weer uit te gaan :) :)
     
  6. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Nou, mijn Ben vindt 't ook heerlijk om in bad te gaan, maar (net als mijn dochter) is het janken geblazen als meneer eruit moet! Gelukkig duurt dat niet lang, als hij maar snel een handdoek over zich heen heeft!
     
  7. Niet meer actief

    ligt aan haar humeur. als ze bijv. wel weer een flesje lust of moe is dan kan ze wel gaan huilen en anders huilt ze niet hoor..
     
  8. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    De eerste weken na zijn geboorte vond Mark het badje drie keer nix -> huilen. Na een paar weekjes kon er een glimlachje vanaf. En, sindsdien vind hij een badje leuk (maar soms ook spannend).
    En hier ook hangt het van zijn stemming af (wel / niet honger, moe) of hij huilt of niet als hij uit badje is.
     
  9. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa vind het badje heerlijk ze huilt gelukkig niet als ik haar eruit haal.
     
  10. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    daisy huilt soms als ik haar uit badje haal.. onder de douche huilt ze meestal niet als ze eruit moet
     
  11. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    yup!

    en de laatste tijd ook als hij er in zit!

    en normaal genoot hij ervan..
    zal wel een fase zijn hoor! bij mij dan
     
  12. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    In het begin huilde Erik wel toen ie in bad moest.
    Maar na ongeveer 2 weekjes was dat over gelukkig :)

    Nu huilt ie alleen als ie in bad moet als ikhet savonds doe.
    Schijnbaar is ie er dan te moe voor want dan schreeuwt ie moord en brand! Met het wassen en afspoelen. hij houd er dan pas mee op als ie aangekleed en wel in bed en aan de borst ligt ;)

    Dus daarom gaat ie gewoon lekker sochtends in bad. En dan vind ie het heerlijk :D
     
  13. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Vigo vindt het badje heerlijk, maar moppert eigenlijk nooit als hij er weer uit moet. Bij het afdrogen en aankleden heeft hij ook de grootste lol :)
     
  14. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    ferron vind in bad agan heerlijk, en erna vind hij ook absoluut geen probleem. Aan en uitkleden hoor je hem ook geen gil geven, hij vind het allemaal maar prachtig! ideaal dus!
     
  15. Natascha30

    Natascha30 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn kleintje van 3.5 week die huilt nog na het badderen
    snel een handdoek om zn lijfje en het is weer goed
    moet wel zeggen ik doe hem in bad voor dat hij zijn flesje krijgt want na het bad is hij heel slaperig dus hij huilt ook wel eens dat ie zn flesje wil
     
  16. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    Belle vind het badje heerlijk en leuk
    als ik haar eruit haal is ze niet blij en huilt
    wel even.
     
  17. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Kyano vind het badderen ook leuk en het aan en uitkleden vind hij ook niet erg... Wij maken er altijd een beetje een spelletje van zodat hij weet dat het verder niet erg is ofzo... Of het helpt is een tweede ;) maar goed is wel grappig om te zien ... :D
     
  18. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik doe het precies hetzelfde, eerst in bad en dan de fles. Zo heb ik t geleerd van de kraamhulp, kan je je kleintje dan ook op een ander moment van de dag in bad doen?

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  19. missmariska01

    missmariska01 Fanatiek lid

    civan vind het erg leuk om in bad te gaan maar sinds een week is het een probleem als hij er weer uit moet dan begint hij hard te huilen en als je hem dan vast hebt schupt hij in het rond :(
     
  20. shelde

    shelde Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Hier is het bijna altijd huilen na het badje. De hele buurt kan meegenieten.
    De laatste paar keren is het wel minder. Meestal is ze stil met haar speentje.
    Na het badje geef ik de fles en ze hhuilt soms ook omdat ze honger heeft.
     

Deel Deze Pagina