Huilt jullie kleine als hij/zij uit bad/douche/tummy moet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 7 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taschke

    taschke Fanatiek lid

    24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Hier zo één
    Elena vind het geweldig om bad in te gaan(lachen,brabbelen) maar als ze uit bad is schreeuwt ze alles bij elkaar,tot we uit de badkamer zijn :(
    Ze doet dit al vanaf dag 1 en ik zou niet weten waarom.

    Ik heb al alles geprobeerd,bad in voor fles,bad in een uur na fles,haar proberen bezig te houden,..
    Het is goed warm in de badkamer dus koud heeft ze ook niet

    Het is een raadsel hier
    :(
     
  2. Gaby

    Gaby Lid

    16 aug 2006
    77
    0
    0
    Finn is ook dol op het badderen, altijd al geweest. Maar de eerste paar maanden krijste hij ook behoorlijk bij het uit bad gaan! Nu moppert hij alleen nog bij het aankleden. Tis een echte vent; hij houdt niet van getut en gefrunnik aan z'n lijf! ;)
     
  3. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    dit merkte ik dus sinds kort bij Terence als hij in het badje moet protesteert hij nou gewoon druk doen.
    dan zit/ligt hij lekker te poedelen ja hoor dan komt het het uithalen en afdrogen.
    strekt hij zig tot hij er met zijn laatste teentje bij kan in het water gahahahahagahaerg grappig maar hij begint het steeds leuker te vinden in bad gaan.
    ik wissel af en toe met bad/tummy-tub.
     
  4. stitch

    stitch Fanatiek lid

    24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    hier huilt hij af en toe
    maar ik doe hem voor de voeding in bad dus ik denk dat hij dan echt honger heeft.

    maar gelukkig is dit niet elke keer het geval
     
  5. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier maakt t geen ene mallemoer uit wanneer ik Justin badder hoor! Hij vind t altijd leuk, en ook t uit bad gaan is no problem..
     
  6. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven heeft het nu ook wel, maar ja doe zelf de douche eens uit, als je lekker warm bent, is toch ook koud, dat afdrogen vind ik ook niks.
    Afleiden met een speeltje wil ook wel eens helpen.
     
  7. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Uit bad is een drama.. Zodra haar billen de handdoek raken is het huilen.. Als de kleren weer aan moeten loopt ze rood aan zo kwaad is ze.. Altijd gezellig zo'n badritueel! :)
     
  8. Dientje

    Dientje Fanatiek lid

    12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook een drama als hij er uit moet hoor, het komt heel weinig voor dat hij niet huilt als hij uit bad moet.
     

Deel Deze Pagina