hoi allemaal, afgelopen week een briefje in het vakje van m'n dochter, over de dag van de leidster. "om onze waardering uit te spreken willen we dit jaar weer een kleinigheidje aan hen aanbieden. Thema dit jaar: Sport en gezondheid ik vind het leuk om wat betaalbaars te geven,waar ze ook echt wat aan hebben, maarja, een babygroep? Mensen nog tips? Je wil natuurlijk ook een beetje origineel zijn . Tips in de brief: Fruitmandje, springtouw, tekening , foto. Let op: Een aardigheidje, niet iets groots of veels. Brief is trouwens van de oudercommisie. groetjes athina
Ik zag het ook bij ons op de deur geplakt, 17 september. Wat dacht je van een energiereep met drankje en dit leuk inpakken in folie met een strik erom? Soms kunnen die meiden ook wel wat energie gebruiken met al die kids . Bij ons hebben ze geen oudercommissie en is het iedereen op zich om wat te doen. Denk dat ik een chocoladereep doe ofzo. Mijn schoonzus loopt net een paar weken stage op een KDV, dus die doe ik een klein bloemetje ofzo.
Ik vond een stokje (groot uitgevallen satéprikker) in mijn postvakje met een brief van de oudercommissie met het verzoek erin een bloem op dat stokje te maken. In de groep gaan ze dan een vaas maken waar alle bloemen in moeten komen. Mijn dochter is bijna acht maanden dus fröbel denk ik maar wat met papier waar ik met vingerverf haar handjes op zet. Weet het anders ook niet.. Dit is dus ook de eerste "dag van de leidster" die ik meemaak, en had al cadeautjes voor de drie leidsters gekocht. Twijfel nu of ik die wel moet geven, nu de ouderraad dus hier mee kwam. Ach, doe het gewoon. Vind dat idee van een energiedrankje met een reep erbij erg leuk als het thema sport & gezondheid is!
ja dat kan ik misschien wel doen inderdaad en dan een of ander rijmpje erbij, uit naam van fae , dat ze nu een keer wat energie teruggeeft thx voor de tip
Nou kom maar op met die kadootjes Ben zelf leidster op een kdv en ik kan jullie wel vertellen: alles is leuk! Zelfgemaakte kadootjes of iets met een foto van de kleine is altijd leuk om te krijgen. Heb weleens voor mn verjaardag een houten doosje (van de xenos denk ik) gekregen wat hun dochtertje zelf beschilderd heeft met allerlei felle kleurtjes. Daar zaten geloof ik chocolaatjes in. Doet nu dienst als tampon-bewaardoosje op de wc Maar maak het niet te gek hoor, dat is echt niet nodig hoor.
hahaha vind het wel grappig dat er steeds meer dagen bijkomen om mensen te bedanken. Ook secretaressedag. Vind het erg leuk! En een goed alternatief!
hmmm lastig is dat zeg! Ik ben namelijk nog al snel over the top met dit soort dingen. Met moederdag heb ik een grote moederdagtaart meegenomen omdat ik vind dat zij ook de moederrol veelal opzich nemen. Maar wat ik nu moet doen...ik volg dit topic dus even verder
http://www.zwangerschapspagina.nl/oppas-kinderopvang/160179-nationale-leidsterdag-zelf-iets-maken-maar.html Kijk eens, een heel topic over dit onderwerp . Doe ik deze op slot. Groetjes, Josien