De titel zegt het al....de wallen beginnen te komen bij mijn partner en mij. Onze kleine wordt deze week opeens iedere nacht huillend wakker. We troosten haar dan, geven wat water, schone luier, spul op tandvlees (deze zijn nu boven aan het doorkomen), maar pas na 1,5 uur lukt het haar om weer in slaap te vallen. Een uur daarna gaat mijn wekker om naar mijn werk te gaan Overdags is alles oke verder. Zouden het kiesjes kunnen zijn? Ik zie verder niets, maar krijg ook niet goed de kans. Zou ik haar vanavond een zetpilletje mogen geven voor het slapen gaan denken jullie? Ze heeft geen spuitluiers meer, maar nu eerder wat hardere ontlasting...dus weet niet zeker of het aan doorkomende kiesjes ligt...(zucht, kon ze me maar vertellen wat er aan de hand is ).
als ik het idee heb dat er iets door komt en de kleine daar door niet goed kan slapen en wij ook niet. dan geef ik een zetpil of sinaspril. beter voor allebei denk ik dan maar!
Hier exact hetzelfde!! Al 6 weken, inmiddels 4 kiezen verder! En vannacht weer eens doorgeslapen.. (ook geen spuitluiers e.d. hoor)
6 weken???? Oefff! Ach, de arme kleintjes ook. Waarschijnlijk gaat het kloppen als een gek natuurlijk als ze eenmaal gaan liggen. Ik heb zojuist voor het slapen gaan een zetpilletje gegeven, ben benieuwd... Thanx!
Volgens mij kunnen ze ook op deze leeftijd gaan dromen. Misschien is dat het? Lastig he als ze het nog niet kunnen zeggen wat er is.