'Verkouden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ramoontjuh82, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Ben ik weer te zeuren hoor:). Onze zoon is bijna 3 maanden. Nu is hij vanaf de geboorte al verkouden steeds snotjes in zijn neus. Toen hij 5 a 6 weken was heeft hij in het ziekenhuis gelegen omdat hij een luchtweginfectie had lichte vorm. Nu is hij sinds vorige week echt verkouden, hoesten, niezen.
    Nu hoest hij sinds gisteren soms zo erg dat hij erbijna in stikt. Is al een paar x gebeurd gisteren en vandaag. Had vorige week de ha gebeld en ben deaar geweest en die man zei dus dat het puur van de verkoudheid komt.
    Ik vind dit soms heel eng dan moet ik hem echt even in zijn gezicht blazen wil hij weer bij komen.
    Moet ik hier de ka over bellen. Wij zijn onder behandeling van ka.
    Zouden jullie morgen gaan bellen.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, zal ik zeker doen. Ik heb hier ook aldoor 2 kwakkelende kindjes waarvan 1 onder 'toezicht' van de ka staat ivm oorontsteking met 3 weekjes. Nu zijn ze weer verkouden maar ze hebben het niet zo erg als hoe jij het beschrijft.

3. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Ja, ik zou bellen. Het RS virus heerst weer en dat zou het best eens kunnen zijn.

4. ramoontjuh82

ramoontjuh82 Actief lid

8 okt 2008
    406
    1
    18
    Hij drinkt wel goed enzo. Heeft geen koorts. Hij is ookheel vatbaar voor verkoudheden ivm zijn kma.

Deel Deze Pagina