Is dat Motilium die jij nu hebt? Wij hebben die ook maar wel icm Losec (pilletje) De eerste week merkte wij geen verschil daarna ging het een paar dagen erg goed maar nu lijken we weer terug bij af te zijn. Dus ja, eerlijk gezegd heb ik mijn twijfels bij de werking ervan. Morgen belt de KA mij en dan ga ik vragen na hoeveel tijd de medicijnen normaal aan zouden moeten slaan. Ik blijf geen medicijnen geven die het probleem niet oplossen hoor. Wat vervelend dat Danique het zo vies vind. Geef je het met een spuitje? Roan slikt het met een spuitje en hele kleine beetjes wel door. Moet jij het ook 20 min voor de voeding geven? Best lastig vind ik dat... XXX
Nou ik heb dus Zantac, vloeibare Zantac. Ik had bij de apotheek gevraagd wanneer ik het moest geven, voor of na de fles, maar ze wist het ook niet, dus ik geef het voor de fles en daarna gelijk de fles, in de bijsluiter staat niks over wanneer ik het moet geven, dus geef ik het maar gewoon voor de fles (2 x daags) Ik merk nu ook nog niet zo heel veel, ze doet wel iets minder haar tong naar buiten, en slikt iets minder, maar ik heb besloten dat ik het 2 weken geef, als ik dan geen noemenswaardig verschil zie, dan bel ik de KA. Ik geef ook liever geen meds als het niet hoeft... vervelend dat het bij jullie nu weer minder goed gaat, hoe lang/vaak huilt Roan nu op een dag?
O ik had gehoord dat motilium de vloeibare zantac was, hmm, dat is dus niet zo. Wij moesten het 20 min voor de fles geven en dan 3x daags + evt voor de nacht en 1 x per dag een pilletje die we dan op moeten lossen. Vreemd eigenlijk dat het overal anders is he?! Roan huilt overdag zo'n beetje van voeding tot voeding. Neemt soms adempauzes van max 10 min. Moet wel zeggen dat hij na zijn fles en een schone luier altijd zijn lach momentje heeft. Dan kunnen we vrolijk met hem spelen. Eenmaal in bed is het drama. 's nachts ging het best goed. Hij sliep vaak door maar de laaste dagen was het weer wat minder. Hoe gaat het bij jullie? Huilt Danique nog veel???
Motulium gaf en geef ik nog steeds 15 a 30 min voor zijn eten. Hup in het spuitje en zo zijn mond in. Hij weet het en doet altijd gelijk zijn mondje open. Geen probleem hiermee. Zijn losec geef ik savonds bij zijn avondeten. Ik doe dan 3 halve pilletjes 15mg want dat moet hij hebben in zijn eten. Een paar drupjes gekookt water erover want dan smelt het. En dan een hap eten met pilletje erbij. ook geen problemen hiermee. Om de losec in een spuitje te doen vond ik maar rot. De helft bleef er steeds in achter in het tuitje.
Aangezien Roan nog geen 8 weken oud is krijgt hij nog geen vaste voeding dus moeten we het wel via een spuitje doen. Gaat prima hoor...
Nee bij mij staat er echt Zantac drank op de doos dus is niet hetzelfde... Nou vervelend meis dat het nog steeds niet echt goed gaat... Danique huilt sinds ik bij de chiropractor ben geweest al veel minder, na de tweede behandeling daar zelfs nauwelijks, ze is wel 1-2 keer per dag tussen 2 voedingen de hele tijd wakker, maar redelijk zoet te houden met speentje, snachts slaapt ze nog wel aardig goed tot nu toe, hoop dat dat zo blijft. Aan en uitkleden en in bad doen is ook beter nu ze bij de chiropractor komt, en luier verschonen ook. Op zich heeft ze nu niet echt meer van die enorme huilbuien, het is nu wat jengelen en mekkeren dat ze moe wordt, en als dr speen uit is in bed en ze wordt wakker of sliep nog niet, dan gaat ze wel weer hard huilen, maar speentje erin doen helpt wel aardig goed, maar dat moeten we soms wel 3-5 keer doen voordat ze dan daadwerkelijk in slaap valt. En soms lukt het dus helemaal niet dan haal ik haar maar weer uit bed in mij armen tot ze slaapt en dan opnieuw in bedje proberen. Tot nu toe is ze tussen de avond voeding van 6 uur en de voeding daarna altijd wakker, dan slaapt ze eigenlijk helemaal niet...ligt of 2-3 uur wakker in bed en wij elke 15 min. weer naar boven, of ze zit uiteindelijk bij ons tot de volgende voeding....
Hai allen! Ik had afscheid genomen van jullie, omdat Evy super sliep. Helaas... te vroeg gejuicht Ze slaapt de laatste tijd weer erg slecht....hoe is eht met jullie, wil ik ook wel weten. Ik hoop goed!
Hey ben je er weer??? Wat jammer dat het nu weer wat slechter gaat. Maar wat is slechter? Hier gaat het VEEL beter. Roan slaapt al 3 weken door, pfff. Overdag slaapt hij maar twee cyclussen maar dat is al veel meer dan eerst. Hij huilt nog wel veel als hij wakker is maar op bed is het dan helemaal drama.
Ahh, fijn om te horen dat het zoveel beter gaat, mooi!!! Slechter is dat ze overdag bijna niet meer slaapt. Als ik geluk heb slaapt ze één cyclus van 2 uur, maar dan ben ik wel 1 1/2 uur bezig om haar diep in slaap te krijgen. Ze huilt nog steeds niet veel, is verder wel tevreden, maar ja, een baby moet toch een keertje slapen... ennuh...mama kan niet de hele dag met je rondsjouwen... Evy begint het doorslapen ook onder de knie te krijgen, speentje erin en ze slaapt ongeveer van 23.30 tot 06.00...redelijk goed voor haar doen.
hier ook 1 die s'avonds begint te huilen. in het begin bracht ik hem om half zeven op bed en 10 uur voeding dan weer slapen tot s'morgens 10 uur. dus dat was heerlijk op het laatst sloeg hij de voeding van 10 uur over en sliep hij in 1 stuk door van 7 tot uur s'avonds tot 10 uur s'morgens. nou dat is lekker gebeurd ik breng hem nu 7 uur op bed en dan krijsen tot half tien en dan flesje en dan pas slapen tot 10 uur s'morgens. ik weet ik heb geen klagen maar ik vindt het zo raar dat hij nu ineens uren gaat lopen krijsen terwijl hij dat anders nooit deed. ik liet hem steeds op bed liggen omdat je ze anders verwent als je hem eraf haalt maar dat blijkt dus niet zo te zijn alles was ik hier lees. dus ik denk dat ik hem vanavond ook maar bij ons neerleg want het gaat al een week zo en het word er niet beter van. en ik word er erg gestrest van je kleine mannetje boven te huilen terwijl ik onder zit. ik kan er niet tegen. het is ook heel erg tegen mijn gevoel in. maar ik dacht laat hem maar huilen want het gaat dan vanzelf over anders weet hij straks ik ga huilen en mijn mama komt dat wil ik voorkomen. maar dit werkt niet. dus hou jesse vanavond lekker bij me op schoot kijken hoe dat gaat. liefs