huiluurtjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie81, 11 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Om op basis van 2 kinderen te zeggen dat het een werkt en het ander niet is wel erg mager. Ik denk persoonlijk dat doorslapen deels te beïnvloeden is en deels afhankelijk vna het kind. Lees maar de verhalen van moeders die bij een 2e of 3e kind weer totaal verrast werden, omdat hun eerdere opvoedmethode opeens niet meer bleek te werken.

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Zou idd in ieder geval een zomerdoek (zijde doek is het koelste, daarna linnen) kiezen nu. Aangezien het de komende maanden sowieso te warm zal worden voor een een dikke doek. Maar misschien is een voorgevormde (ergonomische!) drager of een mei-tai wel interessanter voor TS als ze nog geen ervaring heeft met dragen/knopen.

3. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ons zoontje wordt volledig op verzoek verzorgd, gevoed,..... Wij volgen hem eigenlijk volledig in alles (of toch zo goed als..;)). We hebben hem nog nooit laten huilen, gewoon omdat dat totaal tegen mijn gevoel ingaat etc... Hij slaapt echter door (vanaf +/- 22u tot +/- 8u) sinds hij 6 weken is en heeft echt een prachtig ritme voor zijn leeftijd, geloof ik. (met het warme weer, durft hij 's nachts wel weer eens wakker worden voor een slok maar dat lijkt me niet abnormaal of ongewenst)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.254
    6.148
    113
    Herkenbaar ;) Ik kan ook al heel goed eenhandig berichtjes typen
    :D:D

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier huilde ze vanaf 3 weken erg veel. Ze sliep al in een puckababy omdat ze zich zelf steeds wakker hield. Ik heb haar wel eens laten huilen maar puur omdat ik het niet meer wist en je gaat wat uitproberen. Maar bij mij gaat het wel tegen m'n gevoel in. Vindt huilen ook wat anders als jengelen.
    Bij 8 weken kwamen we er achter dat ze een allergie had waardoor ze zoveel huilde. 'k Voel me bij wijze van nog schuldig voor de keren dat ik haar heb laten huilen.
    Nu wil ze wel eens niet slapen en dan laat ik haar wel even en ga ik geregeld even kijken. Als het echt niet wil, dan mag ze eruit. Maar soms heeft ze het blijkbaar even nodig. Maar goed, mijn dochtertje is 5 maanden en huilt verder praktisch niet.

Haha hier ook goed in eten met 1 hand en typen met 1 hand.

Deel Deze Pagina