Dames we hebben een auto gezien met een vraagprijs van 14000 euro. Alleen ik heb totaal geen ervaring. Welk bod zijn reëel zijn?
Welk bod reeel is ligt natuurlijk aan de auto en hoe hij in de markt ligt. Heb je al naar de waarde bij de anwb gekeken? Als die ver onder de vraagprijs ligt, zou ik behoorlijk afdingen.
Met of zonder inruil? Ik zou sowieso bij elke willekeurige auto al 700-1000 afdingen. Gewoon omdat dat meestal wel kan.
o dat verschilt zo erg... wij hebben maand geleden nieuwe auto gekocht, we hadden 2 gezien bij verschillende bedrijven, allebei merkdealers. de auto's waren zelfde merk, zelfde bouwjaar, type, kleur, kilometerstand. het verschil wat we voor onze auto kregen was 1200euro...das best een verschil vind ik eerlijk gezegt. het kwam erop neer dat we voor de ene auto nog bijna 11000moesten bijbetalen en voor de ander 8000... nou de keus was natuurlijk snel gemaakt, en de auto waar we het minst voor bij moesten betalen zaten ook nog wat leuke extra tjes op die bij de ander niet zaten, parkeersensoren, xenon verlichting.. dus tja...moeilijk, kijk naar wat ze ook voor jou auto bieden, wat voor ruimte eris ook voor bv distributieriem, onderhoud enz