huis altijd spik en span ???

Discussie in 'De lounge' gestart door sophia2016, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Hier is het nooit spik en span, ook niet toen we geen kind hadden. Ik was graag een Martha Stewart type geweest en vind het een heerlijk gevoel als er 1 kamer in het huis spik en span is, maar heb er de persoonlijkheid niet voor om het netjes en opgeruimd te houden. Ik ben geen planner, niet georganiseerd en stel huishoudelijke dingen zolang het kan uit.

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.311
    113
    Gelderland

Nee ik vroeg niet of dat voor de nacht was maar ze zei dat ze in de avond stofzuigt voor de nacht. En later zegt ze dat het ze het de volgende ochtend weer doet ;) vandaar mijn opmerking. Ik kan zelf trouwens prima tegen zooi in de avond en van mij hoeft het niet opgeruimd zijn voor de nacht. De volgende ochtend doe ik dan na het ontbijt enz alles in 1 keer. Maar ik heb dan ook weer de hele dag de tijd om eventueel op te ruimen als tbm met schoolgaande kinderen 😉

3. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

Oh ja ik bedoelde er niks mee 😊 Ik doe dat namelijk ook in de avond en in de ochtend stofzuigen. Ik heb ook schoolgaande kinderen en ben alyijd thuis, maar ik ben gewoon een pietlut wat schoonmaken betreft 😂 Kan niet zo goed tegen vuil en rommel, das meer me persoonlijkheid en dat ik ook lichte smetvrees heb. Ik maak ook schoon met dettol die jezelf moet aanlengen en chloor. Weet dat t niet supergoed is altijd, daarom vervang ik t weleens met allesreinig. Moet mezelf op sommige dingen aanspreken hahahahaha

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Spik en span niet echt, wel opgeruimd en netjes

Keuken is sowieso altijd netjes en schoon ik kan namelijk echt niet tegen een vieze en rommelige keuken.
    Vloer word elke dag gestofzuigd ivm 2 katten en een baby die over de vloer heen tijgert/kruipt. En dan het hele huis aangezien ik toch gelijkvloers woon.
    Wc maak ik dagelijks even schoon.
    Speelgoed ruim ik op voordat ik ga werken en op me vrije dag als me dochter savonds op bed ligt.
    Bed maak ik dagelijks op een uur nadat we zijn opgestaan.

Verder maak ik op 1 van mijn vrije dagen de rest schoon.

Deel Deze Pagina