Hallo, voor mijn stiefzoon ben ik op zoek naar de kaarten van huis anubis die je nu bij de boodschappen krijgt. Helaas hebben wij geen Jan Linders in deze omgeving maar hij zou er zo blij mee zijn dus vandaar deze oproep. Wie heeft deze kaarten voor ons? Postzegels voor verzending stuur ik uiteraard op
heb je een Deen supermarkt in de buurt? daar worden ze ook bij de boodschappen mee gegeven ik heb een paar dubbele dus die wil ik je wel opsturen. ik hoor t wel via pb met adres mocht je interesse hebben
Helaas ook geen spar haha, die hadden we wel maar dat is attent geworden en die heeft het dan weer niet. Ik denk dat die supermarkten allemaal in een andere regio zitten.
Zo echt veel supermarkten die dat hebben!!! Helaas geen van allen in de buurt hier, wij hebben binnen een half uur rijden alleen Lidl, AH, Plus en C1000
ik heb her een hele stapel, zal morgen aan dochter vragen of ze weg mogen. Want eerst vond ze ze leuk, maar volgens mij is dat nu al weer over. Ik vraag het even en als ze weg mogen dan zal ik je even een pb sturen of jij mij als ik het vergeet .
hallo allemaal hier sparen ze ook huis anubis kaarten wie wilt ervan af dan hou ik me aanbevolen eventueel ook te ruil gr beertje
Serafijntje, sorry ik zie nu pas je reactie. Ben nog steeds hard op zoek naar de kaartjes maar geloof dat je ze al aan iemand anders heb aangeboden nu?
hoi, ik heb er ook nog een paar liggen en ik denk dat er nog wel wat bijkomt. wij doen er hier niets mee...zal ik voor jou gaan sparen en dan later alles bij elkaar toesturen of wil je nu al een paar ?? Stuur mij maar een PB anders mis ik je antwoord ws..groetjes