Gewoon benieuwd, ben nl flink losgeslagen in uitverkoop en marktplaats. Heb ook al veel gekocht voor over een half jaar, maar ik bedoel dus echt alleen waar ze nu en in dit seizoen in passen, dus geen zomerkleding meegerekend. In haar kast ligt: 1 spijkerbroekje 2 joggingbroekjes 1 spijker shortje 2 spijkerrokjes 1 gewoon rokje 1 spijkerjurkje 4 gewone jurkjes 8 shirtjes 2 bolero's 4 maillots 5 leggings Grappig om het zo eens in een lijstje te zien. Ben benieuwd of jullie dit veel of weinig vinden. Valt volgens mij wel mee, maar kleed haar toch vaak mijn lievelingsdingetjes aan, dus in de was en hups weer aan.
Haha, hoef me gelukkig niet diep te schamen. Heb ook vooral ingeslagen voor over een half jaar, maar dat heb ik nu niet meegeteld want daar past ze nog niet in maar vind dat zooo heerlijk shoppen, merkkleding voor de helft van het geld. Kan er zelfs van genieten dat het in haar kast hangt te wachten, maar dan voor zo veel minder euro's.
alleen maar leuk dat je er nu al van kan genieten toch? soms is dat nog leuker dan het daadwerkelijke dragen. ik had eens een reteschattig blousje voor mijn dochter, eindelijk zou ze groot genoeg zijn, pastte haar hoofd er niet doorheen.... . gelukkig had ik er daarvoor al van genoten in de kast
nu dus al voor de volgende zomer gekocht? of snap ik je niet... hier koop ik alleen wat hij nu past zeg maar geen maten in het voren. maar we krijgen wel heel veel kleding, dus dat ligt wel te wachten tot hij erin past. vind t veel te leuk om wat te kopen voor hem dus als ik dan al in t voren ga kopen, wanneer houd t dan op zeg maar... dus ik koop alleen wat hij nu past, tenzij t wel heel stoer of lief is wat ik zie hangen
Hihi.....dat zou mij ook kunnen overkomen. Bekijk het best vaak in de kast en kan me dan heel gelukkig voelen.......dacht al ik een mafkees was haha
Nicole18: inderdaad voor komende zomer of zelfs volgend najaar. Ik koop namelijk nooit voor de volle prijs maar hou wel van merkkleding
oja en ik vind je kledinglijstje nog wel meevallen hoor. Hier heeft dochterlief op dit moment zo'n 15 broekjes in de kast liggen. Oke, wel een aantal van gekregen, niet alles gekocht. Daarentegen bijna geen rokjes en jurkjes, dit vindt ze zelf niet leuk en ik vindt het ook niet handig, zo ondernemend als ze is. Een stevige spijkerbroek heeft ze meer aan!
Ik vind het ook niet veel hoor! Je kunt gerust nog meer los gaan Ik doe het trouwens ook altijd zo. Heb haar voorjaar/zomergarderobe ook al klaar liggen. Hang het wel apart want als ik er nu steeds tegen aan kijk ben ik er straks alweer flauw van en het past dit ook niet in haar kast
Ik heb de maat die ze nu past in haar kledingkast hangen, en de volgende maat ligt onderin haar commode. En bekijk ik regelmatig hahahaha! En alles wat groter is dan dat, ligt op zolder. Dat is niet veel hoor, en voornamelijk gekregen spul. Zit in een pampersdoos en gaat tot maat 128 ofzo. Maar vind ik ook leuk om zo af en toe te bekijken
Ik heb het ook op zolder gewassen en gestreken hangen en mag er ook graag even in snuffelen hoor. Maar niet dat ik het steeds in het zicht heb hangen. Heb ook al 3 jassen, 1 borgvest en 1 poncho voor het voorjaar klaar hangen
Zal binnenkort ook niet meer in de kast passen hoor, dan gaat t ook in een pamperdoos oid want kleding wordt natuurlijk steeds groter
Ik koop ook graag vooruit vooral merkkleding.laats eens winkeltje die er meestopte veel tshirst ingeslagen voor de zomer.vind het nog al een verschil normaal 16 euro nu 4 en zijn verjaardagsoutfit ook al weken klaarhangen. Wat ik in de kast heb liggen pff teveel wissel graag af en ook catagorie als hij met papa op pad gaat komt nooit schoon terug.
Ik heb ook veel te veel voor E.! Voor de zomer nog bijna niks. Dingetjes die van vorig jaar nog goed zat. Ze zit nu al vanaf 1 jr in 86 en gaat nu langzaam na 92. Dus durfchet niet aan. Dadelijk groeit ze wel in eens super hard, zit ik met alles te kijken..