Goedemiddag dames, Mijn vriend wil een bedrijfs auto kopen. En een verzekering afsluiten. Helaas is hij ooit zo oer dom geweest om met drank op op een brommer te rijden. En is toen aangehouden. Dat was in 2010. Nu belt hij na een verzekering en die zegt dat bij hun een blokkade is. Dus hem geen verzekering geven. (Alle verzekeringen zullen die blokkade gaan zien) Ja pas eind 2018 want dan is de 5 jaar om. Maar het was in 2010 dus die 5 jaar is allang om. Mijn vriend na rdw bellen. Die zegt dat we geen blokkade is. Wie weet wat hij nu kan doen?. Waar hij heen kan bellen?. Zodat die blokkade eraf gehaald kan worden???. Liefs Sascha
Kijk hier eens tussen....er staat vast een instantie bij waar je even contact mee op kunt nemen. https://www.nationaleombudsman.nl/aan-het-juiste-adres
Kan RDW niet schriftelijk bevestigen dat er geen blokkade meer is? Die zou je dan vervolgens door kunnen mailen naar de verzekeringsmaatschappij. Weet niet of dat mogelijk is maar zo zou ik het in eerste instantie doen iig.
Hij heeft vanmiddag wel 40min aan de lijn gehangen. Werd steeds door verbonden. Niemand die hem kon helpen. Hij moest maar een mail erheen sturen. Maar ja om die mail nu af te wachten. Hij heeft een verzekering nodig.
Het bedrijf staat op zijn naam, voor hem is t dan voordeliger als t op zijn eigen naam staat. Belasting is dan goedkoper bij een diesel busje enz
Ik zou gewoon op zoek naar naar een verzekering die geen uitsluiting van rijden onderinvloed in hun polis voorwaarden heeft opgenomen. Polisvoorwaarden autoverzekering: met alcohol achter het stuur, verzekerd of niet? - Independer.nl Zie link, er zijn er genoeg!
Dat staat er los van... sowieso heeft een verzekeringsmaatschappij geen acceptatieplicht. Wanneer er een negatieve fish melding geregistreerd staat, zijn er dan ook weinig maatschappij die om "jou" staan te springen...
Ik werk bij een verzekeraar. Inderdaad zul je bij ons ook niet door de acceptatie komen. Maar je zult ook niet direct afgewezen worden. We zouden je vragen een proces verbaal op te sturen met uitleg. Als je dan bijvoorbeeld de rest van de bedrijfs- en particuliere verzekeringen ook bij ons zou onderbrengen, zouden we waarschijnlijk wel het gesprek met je aangaan.
Bij stichting CIS kan je opvragen welke codering er op je naam staat en tot wanneer. Ik kan je lastpoint verzekeringen aanbevelen, die sluiten voornamelijk verzekeringen voor mensen met coderingen.
Het rare is dat hij gebeld had en ee gezegd werd dat er geen blokkade is. Terwijl bij centraal beheer wel een blokkade is. Maar hij is al wat aan t rond bellen zover het kan onder werk tijd