huis bezichtigd, beetje luguber.

Discussie in 'De lounge' gestart door Joeja, 20 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Ik kijk zowat dagelijks op woonpleinlimburg.nl maar ik ben ze nog niet tegengekomen. Belgisch Limburg is wel iets goedkoper ja maar voor die bedragen vindt je daar ook niks. Heb zelf in Maasmechelen gewoond...
     
  2. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
     
  3. danip

    danip Niet meer actief

    Of iedereen moet spontaan naar Friesland komen :D Wij hebben een ruim half vrijstaand huis, met grote tuin, 4 slaapkamers, balkon, ruime garage, en nieuwe keuken en badkamer voor 175.000 en hier is dat een normale prijs :D

    Friesland heeft wel voordelen 8)
     
  4. Suzanne75

    Suzanne75 Fanatiek lid

    8 mrt 2007
    1.662
    0
    0
    Tjah maar als iedereen spontaan naar Friesland komt, worden de huizen daar schaarser en dus duurder.... ;)
     
  5. danip

    danip Niet meer actief

    Haha ja dat is ook wel weer waar! :( Maar voor ons zou dat dan wel weer goed zijn, gelijk heel wat overwaarde ;)
     
  6. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    als iedereen dan nou eens zou doen he worden de huizen hier weer goedkoper.
     
  7. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik vind van wel. Duitsland is hier voor mij dichterbij dan Utrecht of zelfs Noord-Limburg. We gaan maandag en donderdag 2 huizen bezichtigen in Duitsland. 20 minuutjes rijden hiervandaan. Alles is relatief. Hier bij de grens woont alles door elkaar, duitsers nederlanders... Het maakt weinig uit of je nu in Duitsland of Nederland woont je gaat om maar eens wat te noemen boodschappen doen bij dezelfde supermarkt. En als ik dan toch Frankrijk erbij moet betrekken :) .. aller, je parle francais aussie. Pas de problem! hihi..
     
  8. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Spannend! succes!
     
  9. Joeja

    Joeja Bekend lid

    2 sep 2007
    994
    0
    0
    Dank je! :D
     
  10. crisje

    crisje Fanatiek lid

    5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik snap het wel hoor.
    Ik zit hier ook binnen 10 min. in Belgiƫ, en in het grensgebied wonen ontzettend veel nederlanders in belgie (geen belgen in nederland, huizen te duur en teveel belasting en regeltjes denk ik, haha)
    En als ik geen grote kinderen had zouden wij daar ook en huis kopen.
    Misschien over een aantal jaar als ze de deur uit zijn.
    Je bent eigenlijk gek als je het niet doet.
    Maar toch vind ik niet dat je het echt met elkaar kunt vergelijken, vind het appels met peren vergelijken omdat je in een ander land zit met andere wetten en regels, ook financieel.

    Enne...mijn zus en haar kinderen kende ook geen frans en is toch verhuisd naar zuid frankrijk. Heeft een paar maanden intensief franse les gevolgd en komt een heel eind nu.
     
  11. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hahahaha Nou inderdaad!

    Daarintegen is het wel weer moeilijker om een baan te vinden in Friesland...

    Plus dat het denk ik moeilijk is om te moeten verhuizen van Utrecht naar Friesland...eerlijk is eerlijk de mensen zijn toch anders.
    Ik ben toch wel erg gehecht aan mijn dialect en de omgang met elkaar in Utrecht ;)

    Mijn vader is verhuist van Utrecht naar Steenwijk...omdat hij hertrouwd is. Je merkt echt duidelijke verschillen tussen de mensen daar en de mensen in Utrecht...de leefgewoontes zijn zelf anders.
     

Deel Deze Pagina