naar een vrouw met wie ik in het ziekenhuis heb gelegen in delft. ik lag toen in het ziekenhuis in delft in het reinier de de graaf. ze is de dag na haar opname bevallen van een gezonde mooie zoon als ik het goed heb heet haar zoontje damian Deniz. zij zelf het esmeralda of esmiralda. en ze had toen een geloof turkse vriend! ik weet nog wel dat zij in april 2009 is bevallen en ik eind mei 2009 ik weet nog dat haar moeder later terug kwam om een kadotje te brengen... omdat ze het zo sneu voor me vonden... maar helaas ben ik toen vergeten om adres gegevens uit te wisselen. ik heb al gezocht op hyves maar kan haar niet vinden. en volgens mij geeft het ziekenhuis niet zulke gegevens vrij ivm de privacy het lijkt me gewoon zo leuk om te weten hoe het met haar gaat. dus mocht er iemand uit de buurt komen die weet wie ik bedoel wil je haar dan laten weten dat ik haar zoek . en als ze het leuk vind dan misschien zelfs wel een bakkie doen bij elkaar....
Ik ken d'r niet, maar succes met je zoektocht! Hopelijk vind je haar! Ik weet niet of je haar achternaam ook weet, anders zou je misschien ook eens kunnen zoeken op www.wieowie.nl
Wat je wel zou kunnen doen is het ziekenhuis een briefje naar haar laten sturen met jouw gegevens erin. Zo doet de gemeente dat in ieder geval wel als iemand op zoek is naar iemand.
Ik zat al met veel interesse te lezen omdat ik zelf vorig jaar 4 weken in het ziekenhuis in Delft heb gelegen...ik heet alleen geen Esmeralda en heb een dochter ipv een zoon Bovendien was dat in augustus/september. Helaas ken ik ook niemand die zo heet...succes met je zoektocht. En je zou inderdaad bovenstaande kunnen proberen om het zkh een briefje te laten sturen!