Huis bezichtigen met kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Cathelijne1986, 18 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als je kinderen je niet teveel afleiden dan zou ik het gewoon doen. Als het niet anders kan, kan het niet anders toch!

Ik zou zelf normaal bij de 1e bezichtiging zonder kinderen gaan en de 2e mt kinderen omdat ik vind dat het voor hen ook goed moet voelen.

Maar als ik geen oppas zou hebben zou ik ze ook meenemen.

2. Aylen

Aylen Niet meer actief

Net nog een bezichtiging gehad met een kleine druktemaker van 1,5 en dat was gewoon gezellig.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

omdat? ik heb er 3.

4. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik zou mijn kinderen nooit alleen beneden laten in een huis waar ik kom kijken. Andersom zou ik er ook niet blij mee zijn als iemand die mijn huis kwam bezichtigen de kinderen alleen beneden liet zitten om zelf rustig verder door het huis te lopen...

5. KimK

KimK Niet meer actief

Inderdaad.... Zou me een mooi verhaal worden als een kijker zijn kids op bank dropt!

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Eerste bezichtiging zou ik ze zeker gewoon meenemen. Bevalt het huis dan bij een tweede bezichtiging niet om nog eens rustig te kijken.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

T zou niet eens in me op komen om daar een oppas voor te zieken... Tuurlijk neem ik mn kind mee, hebben we dan ook gedaan. Zie niet in waarom niet.

8. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou ze mee nemen

9. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wat maakt dat uit? ik wil goede vragen stellen en heeel goed alles observeren. Als ik dan 3 kinderen bij me heb, kleine, dan lukt mij dat niet.

10. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier bij ons geen kinderen toen we huizen bekeken, maar heel vaak hadden de eigenaars wel kinderen rondlopen. Kon me echt niet schelen, behalve 1 keer toen de jongste van pakweg 5 wel héél véél aandacht vroeg bij haar moeder (die ons aan 't rondleiden was) en continu liep te springen. (Ze was bovendien ook nogal enthousiast omdat ze in hun nieuwe huis een eigen kamer zou krijgen.)
    Dat huis is het niet geworden maar om andere redenen dan dat enthousiast kind :).
    We hebben gewoon een stuk of 15 à 20 huizen gezien voor we echt allebei tegelijk bij de eerste bezichtiging een klik hadden met een huis. Als je daar elke keer een babysit voor moet zoeken ...

Zeker bij een eerste kijk zou ik de kinderen dus gewoon meenemen. Kan je ineens zien wat zij van 't huis vinden.

11. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    1e bezichtiging zou het best kunnen. 2e bezichtiging inderdaad zonder kinderen, omdat je dan toch kritischer gaat kijken.

12. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Zo'n eerste bezichtiging overdondert je toch een beetje. Je hebt al foto's gezien maar die lijken toch weer anders als je het in het echt ziet. De eerste keer voel je meer of je interesse hebt in het huis of niet. Dan kan je best een kind meenemen. Bij een volgende keer zou ik kijken of je een oppas kan regelen. Dan zie je al heel andere dingen. Dan let je meer op de details. Dus ja, meenemen!

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij hebben een aantal bezichtigingen met dochter (toen 11 mnd oud) gedaan en een aantal zonder. Lag er net aan of iemand even kon oppassen. Er heeft nooit een makelaar vreemd opgekeken dat we haar bij ons hadden. Een keer was ik blij dat ze niet mee was. Was een gedwongen verkoop en die eigenaar had er een vreselijke puinhoop van gemaakt, de makelaar nam ons mee naar zolder en barstte toen los en dat er heel veel aan de prijs viel te doen etc. Alles was kapot, smerig, moesten als we het gekocht hadden zeker 50.000 investeren. Dus maar niet gedaan.

Deel Deze Pagina