volgens mij is het altijd spits bij de NS! heej ik heb niet echt tips, helaas. maar wel succes bij het bezichtigen van het huisje! is het een koophuis? neem iig een camera (batterijen etc) en een rolmaat mee! verder ook pen en papier, en neem gerust de tijd! (hihi,heb wel ervaring met huisjes, niet met kinderen) succes!
He bedankt Didier @Taliaa : ja het is een koopwoning. Ik ben er helemaal weg van ( heb het gezien op internet ) Mijn man heeft het inhet echt gezien maar hij mocht daar niet filmen van die man. Maar hij vond het ook een mooie woning ( denkt ie want hij had er die dag al 8 gezien hihihi dus zo goed kan ie het niet meer herinneren ) Het huis staatook in de ideale buurt vinden wij. Dicht bij het bos/park en dichtbij scholen en dokters en winkelcentrum Ik probeer niet TE happy te zijn. Want stel dat het huis in het echt enorm tegenvalt Zie tegen de reis op maar zie er naar uit om de woning te zien Zal jullie vrijdag wel vertellen hoe het geweest is
Heb verder ook niet echt tips voor je (buiten dan alle tips die alle anderen hier al hebben gegeven) Lijkt me echt een hele onderdeming zeg, kinderwagen en ook nog een autostoeltje! Misschien een idee om zo''n borstvoedingskussen ofzo mee te nemen. Kan je ventje lekker in zitten/liggen op de stoel. Maar goed, dan heb je nog meer mee te slepen natuurlijk! Heel erg veel succes en ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat hoor!