Super spannend.. het huis wat we bekeken is mooi! Er moet meer aan gedaan worden als we dachten dus gaan we eerst een gesprek met de adviseur afwachten en ons huis zsm te koop zetten. Dus dat is even een paar weken in spanning zitten!
Wow kreeg geen meldingen meer. Hier druk bezig met inpakken poetsen en de laatste dingen in het huis helaas moet ik rustig aan doen maar we komen er wel. Vandaag al een start maken met de keuken in te ruimen. Zaterdag is dan eindelijk de dag dat we gaan verhuizen
@Vlindertje0102 spannend hè! Heel veel succes zaterdag! @Mindy26 dit zijn zeker spannende weken. Hopelijk loopt het allemaal zoals jullie hopen. Als de buitenkant en de plek van het huis naar wens is komt de binnenkant vanzelf! Vandaag gaan we de kast van de oudste alvast uit elkaar halen. De buiten eettafel gaat mee met mijn ouders en we ruimen vast de Lego op. Nog 33! dagen De eettafel gaat toch zwart ik durf het wel aan!
Hier nog 68 dagen tot de overdracht. Vandaag gaan we even naar de meubelboulevard, ik heb een tafel gezien maar ik twijfel over de maat en hoeveel stoelen. Of stoelen en een bank. Keuzes keuzes keuzes Morgen krijg ik een lading verhuisdozen binnen, dus kan ik vast een start maken met uitzoeken, inpakken, weggooien en weggeven. En ik heb zo goed als zeker een nieuwe school voor de kindjes. Kwam binnen bij die school en voelde gelijk goed. Heerlijk schoolplein ook, met veel groen, zand, waterpomp. Elke dag hele vieze kindjes mee naar huis denk ik zo
Wat denken jullie; kan ik nu alvast kleding inpakken in vuilniszakken inplaats van dozen? Het is kleding wat ik weinig draag, niet meer pas maar misschien wel weer ga dragen? Of zal het gaan stinken
@Pompoen dat klinkt voor mij ook als de ideale school!! Leuk hè! Heerlijk om alvast een start te gaan maken met inpakken!
Ik ga het ook in vuilniszakken doen, of anders van die grote boodschappentassen? Bij action hebben ze die volgens mij wel. Of big bazaar achtige winkels.
Ik heb ook al wat dozen ingepakt. De zolder is de grootste uitdaging en ben daar dus maar begonnen. Overdracht is pas eind augustus. Maar met dreumes en kleuter om me heen kan ik per dag ook maar een beetje doen. Mijn man wordt nu al gek van mij “Het komt allemaal wel goed, je overdenkt het, doe eens rustig!” terwijl ik alleen maar een planning met hem wil overleggen. Hij is meer van “ach het komt wel goed, dan proppen we die dag alles in dozen, zijn we zo klaar”. Omg.. als ik zo moest verhuizen is het toch 1 puinhoop! En dus ga ik nu al vast schoon schip maken zodat alles wat mijn man in dozen gaat proppen in ieder geval spullen zijn die we willen houden. Wat was het ook al weer?: een kindje krijgen, een tent op zetten, op vakantie gaan, verbouwen en verhuizen? De ultieme relatie test.
De eerste aankopen voor het nieuwe huis zijn ook gedaan. Een tafel en 6 nieuwe stoelen. Worden geleverd precies in de week van de verhuizing.
Bekijk bijlage 618529 Zojuist het behang gekocht voor op de muur van onze jongste. De groene kleur komt op zijn kledingkast. Het andere muurtje gaan we zwart maken Vinden jullie nieuwe dingen uitzoeken ook zo leuk?
Wij zijn zaterdag eindelijk verhuisd Alle dozen zijn leeg maar het is nog een troep haha Hebben nog niet eens wc rol hangers haha deze zijn wel besteld net als de haakjes voor de handdoeken. Moeten nog nieuwe lampen en ga zo maar door. Ben blij dat we om zijn en dan langzaam aan er ons thuis van kunnen maken
Hoi! Aangezien het huis gezocht topic niet meer loopt vraag ik het maar hier: Jullie nieuwe huis, voldeed dit aan al jullie wensen of hebben jullie ergens op ingeleverd?
In eerste instantie vond ik de locatie en achtertuin niet helemaal naar wens. We zijn een aantal keer door de wijk gaan lopen/fietsen en nu voelt de wijk goed. Dat heeft even moeten wennen. De achtertuin kunnen we niet dieper maken helaas maar doordat de achtertuin minder diep is hebben we op de oprit ruimte voor 4 auto’s. Dat maakt de achtertuin dus weer goed.. kortom heel veel dingen wennen.. wat ik heel belangrijk vind is dat het huis zelf je smaak is. Binnen kun je bijna alles aanpassen maar aan de buitenkant kun je het niet altijd mooier maken.