Huis gekocht topic

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 3 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

Gootje1988 Fanatiek lid

5 apr 2017
    4.847
    2.845
    113
    Leuk zeg allemaal al snel de sleutels! Lang moeten wachten?
    Hier nog 83 dagen :rolleyes:. Tijd gaat zo langzaam! Meubels zijn al wel besteld en zijn ook nog even in het huis geweest om onze oudste het huis te laten zien aangezien het voor haar wel heel spannend is. Onze jongste krijgt er toch niet veel van mee :p
    Wij hoeven niet veel te doen in het huis dus alleen de slaapkamers van de meiden :)

2. Pompoen

Pompoen Actief lid

25 okt 2015
    446
    121
    43
    Wat fijn @Luna86 dat het allemaal zo goed voelt. Blijft toch altijd even spannend.

Wij hebben inmiddels ook de sleutels van ons nieuwe huis. Het plafond is gestucd en onze 2 muren op onze slaapkamer. Op 2e etage alles geschuurd en is een begin gemaakt met de kozijnen schilderen. We laten dat allemaal doen. Veel te veel werk om alles zelf te doen.
    Kamer van zoontje krijgt een blauwe muur, dochter roze ( hebben ze helemaal zelf uitgekozen) beide van sigma.
    Op wand in de woonkamer en onze slaapkamer komt Holly Glen van sigma. Hele mooie (hoop ik) groen grijze kleur.
    Er is nog 1 wand in de woonkamer waar de bank tegen aan komt, die ik een kleur wil geven. Maar heb geen idee welke. Niet te donker, want het is op het noorden. Lastig!

3. woez

woez Fanatiek lid

19 sep 2009
    1.129
    205
    63
    Wij wachten op een uitnodiging om het uit te zoeken, bedrijf is nu nog dicht ivm bouwvak. Keuken is al uitgezocht en daar word ik heel blij van :D greeploos, wit front en een donker blad.
    Was het maar juli 2020 :oops:

Luna86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina