Heej, We willen binnenkort eens uit eten met de kids, dus het moet kidsproof zijn Wie weet nog een leuk, gezellig, lekker restaurantje met een speelgedeelte of niet zo sjiek, om gezellig een keer te gaan eten? Bedankt
Het schnitzelparadies in Roermond Ernaast zit de bioscoop dus misschien kun je het combineren... https://schnitzelparadies.nl/kindvriendelijk-restaurant/ Mijn jongste vindt de pannenkoekenbakker in Thorn helemaal geweldig met een klimtoren in de kelder en een winkel waar je wat kunt uitzoeken met de muntjes die je bij het eten krijgt (moet je wel van pannenkoeken houden) Ik ken voor de rest geen restaurants waar ze echt een speelhoekje hebben voor kinderen. Je zou ook bv bij de Lommerbergen in Reuver kunnen gaan eten.
Deze idd. Lekker eten, leuk geprijsd en ze hebben nog een speelhoek. Als je van all you can eat houdt kan abc in sevenum ook leuk zijn. Zit ook een aardig speelgedeelte bij.
De rozentuin in Kessel. Als het lekker weer is hebben ze een heel fijn terras waar je kunt zitten met een speeltuin voor de kinderen. Ook binnen is het prima zitten en ze zijn heel kindvriendelijk en het eten is helemaal prima.
Leuk!! Die komt op ons lijstje... Ziet er gezellig uit. In Thorn ook, jee wat leuk in die kelder, dat zal onze dochter geweldig vinden. Toevallig van de week al pannekoeken wezen eten in Maasbree bij Niens. Dus heb even genoeg pannekoeken gezien voor nu ff hahaha
Yep die tip had ik inderdaad al gekregen. De kaart ziet er erg kindvriendelijk uit... Hij staat ook op ons lijstje